Soru -cevap

463 8 2
                                    

Biliyorum benden çok bıktınız djddkscdvx
Sizden gelen 10 soruyu yanıtlayıp gidicem söz 😂
1-claudia'nın kişiliği nasıldır?
Cevap :aslında çok iyi birisi.cana yakın ve tatlı aynı zamanda havalı .Claudia sırları olan bir kız yaşadığı bir çok şeyin üstüne 5sos'u sevmesi ve onlarla birlikte mutlu olması Calum'u etkiliyor.
2-Claudia Calum'un en çok neyinden hoşlandı?
Cevap:bu çok Karışık bir soru.Claudia aslında hepsine Eşit mesafede kalmaya çalışan bir kızdı ama daha sonra kendiliğinden gelişti.en büyük etkenin ise kasları ve şakacı olması olduğunu düşünüyorum.
3-Kurgu nereden aklına geldi?
Aslında belirlenmiş bir kurgu yoktu.her bölümü yazmadan önce bir öncekini okuyordum ve o anda aklıma gelen şeyi yazıyordum.
4-benim için de bir fanfic yaparmısın?
Tabi ki , gerçi bu aralar yoğunum ama bana özelden mesaj atabilirsin.
5-Calum Clau'yu kıskanmıştı bir bölümde Hatırlıyorum .acaba gerçekten kıskanç mıdır?
Muhtemelen evet yani erkeklerde genel olarak sahiplenme duygusu bizden çok var.büyük ihtimalle az le olsa kıskanırdı.
6-Calum'un claudia'da sevdiği özellik ne?
Herkesten farklı olması ,çoğu kişinin telefon numarasını vermeye utanırken Clau'nun utanmaması hoşuna gider.ayrıca Clau biraz da Sapık ve bu onu Calum'un gözünde daha  eğlenceli yapıyor.
7-hikayeyi mutsuz sonla bitirseydin nasıl olurdu?
Bunu hiç istemem çünkü hikayeyi yazarken kendimi Claudia'nın yerine koyuyordum.mutsuz sonla bitirseydim ben de ağlardım ve eğer öyle olsaydı muhtemelen Şu şekilde bir son yazardım:
Clau Calum'u Luke'la aldatır grup dağılır Calum depresyona girer vb.
Kişisel sorular:
8-dinlediğin başka Müzikler  var mı?
Evet hey violet ,greenday,panic at the disco,halsey,dead punch,demi lovato,melani martinez,Kansas,blink182 vb...
9-favori 5sos üyen?
Sanırım RJ yani tur köpeği.
Şaka yapıyorum gerçekten aşırı seviyede bir mike girl'im .
10-en sevdiğin 3 Özlü söz gibi şeyler?
1-all the best people are crazy(bütün iyi insanlar delidir.)
2-believe in yourself.(kendine inan)
3-What doesnt kill you makes you stronger.(seni öldürmeyen her şey seni güçlendirir) şimdilik bu 3'ü ama sürekli değişiyor..

Sizleri seviyorum kitabı okuduğunuz için teşekkürler ❤️❤️

Make You Need Me//Calum T. HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin