2. Kapitola

26 3 0
                                    

Kávu mám..takže je to v pohode. Musím sa pohnúť. Už chcem ísť domov kôli tomu sprostému prípadu som nespala celú noc.

Pomaly som pridala do kroku. Stále mi však chodí po rozume len jedna vec. Ako? Ako dopekla niekto mohol zavraždiť obeť v najnavštevovanejšom hoteli v NY?

Pomaly mi z toho začína prepínať. Už len pár blokov a som tam. Na to, že je ráno 6:09 je vonku dosť ľudí.

Ako som sa blížila ku hotelu zatočila sa mi hlava. Ja..neviem..v hlave sa mi vyjavila spomienka. Ako som vravela z včerajšej noci si nič nepamätám, ale niečo sa mi vybavilo. Hotel. Tento istý hotel som videla včera večer. Viac si toho nepamätám...

Rukou som si pretrela oči a vošla som do hotelu. Žiadny zákazníci. Hotel je kôli tej vražde uzavrený. Všade behajú vystrašení zamestnancit.

Podišla som ku výťahu. Nikto tam nebol. Zmačkla som číslo 7 a už som len čakala. Keď sa dvere zastavili na poschodí pomaly som z nich vyšla a roztvorila dvere. Na mieste bolo veľa policajtov. Len som si s kolegom Tomom zamávala a šla som ku mŕtvole. Chudák Tom...má manželku a 2 deti a celú noc nebol doma. Nech už máme tento prípad za nami...

Vošla som do kúpelne. Mŕtvola bola stále na tom istom mieste. Navliekla som si rukavice a nadvihla pásku, ktorou bola ohradená. Pomaly som pristúpila a zadívala sa obeti do tváre. Chúďa dievča. Zohla som sa ku nej a jemne jej chytila ruku. Na ruke mala vypálenú dieru po cigare. Prešiel mi mráz po chrbte...

Musím nájsť príčinu smrti a potom možem ísť domov. Dievča som jemne prevalila na brucho. Nič a znovu nič. Keď som si myslela, že nič nenájdem postavila som a smerovala som ku Tomovi, no v tom som to našla. Dievča mala v oblasti srdca dieru.

CigaretteWhere stories live. Discover now