,,Asi som to našla." zvolala som trochu nadšene a zároveň prispato. Tom sa razom zvrtol na päte otočil sa a čupol si k mŕtvole. ,,Cold Comander. Čistý zásah." Jemne som si kusla do pery a otočila som sa. ,,Cold Comander? Veď ten majú iba policajti...ako?"
Tom len kývol plecami. Na pevnej linke vytočil šéfovo číslo a oznámil mu nové podrobnosti o prípade. Ach jaj...ale aj tak sa mi na tom niečo nezdá. To dievča...to dievča má veľmi pokojný výraz. Jediné...jediné čo mi na nej nesedí je jej ruka. Prsty má zaťaté v pästi, ale jedine ukazovák ukazuje na malé rozbité okienko kúsok nad vaňou.
Tá dievčina by predsa nebola pokojná keby vedela, že zomrie...skôr mi to príde ako...ja neviem možno to je blbosť...ale akoby vrah nechal po sebe naschvál stopy. Celé je to divné...
To okno mi stále nedalo pokoj. Na opačnej strane okna však nebolo mesto, ale...práčovňa?!
Vybehla som z izby. Na chodbe som zastavila služku. ,,Prosím vás, čo sa nachádza na opačnej strane?" povedala som a prstom som ukázala na rozbité okno. ,,Oh, sie...tam práčovňa. Señorita." oznámila vystrašene s jej španielským akcentom. ,,Je možné aby som sa tam dostala?"
Služka iba prikývla a potiahla ma za ruku priamo ku malým zamknutým dverám. Hrdzavým klúčom odomkla malý zámok a rýchlo sa vytratila. Zmačkla som klúčku a z hlboka som sa nadýchla. Otvorila som dvere. Izbička bola prázdna. Jediná vec, ktorá bola na zemi, bol leták na topánky Baby Dolls. Čo to má s tým spoločné?!
YOU ARE READING
Cigarette
Mystery / ThrillerRok 1954 Amerika New York. 6 vrážd za týždeň a všetky tým istým páchateľom! Páchateľ na každom mieste činu zanechal len jednu stopu...CIGARU...