12.SINGING

79 8 0
                                    

" amboi . Mengutuk saeng nampak " sekujur badan berdiri menyandarkan diri diDaun pintu sambil menyilangkan lengannya .

" GULP ! arh sa-saeng . Mianhaeyo terover tadi " korang mengesat air mata dihujung tubir mata korang mengunakan ibu jari kerana korang telah mengetawakan dia sebentar tadi .

" sokay " jawab orang yg berada dihadapan pintu Wad utama Jinwoo .

" Eh Krystal . Kamu kenal LeeMinhyuk ? " soal Junhyng dengan menayangkan wajah pokernya . Korang hanya menganguk tanda kenal siapa yg dimaksudkan Junhyung .

" next week . Keluarga dia nak datang " ucap Junhyung sebelum melangkah pergi dari Wad Jinwoo .

" nae . Oppa . Bila Jinwoo oppa nak keluar ? " korang bersama Jinwoo melihat sesama sendiri dan melihat Junhyung semula .

" today " jawab Junhyung sepatah . Jinwoo dan Krystal bagai nak terloncat bahagia kerana dapat keluar Hospital hari ni .

" yehet oppa . Dah boleh balik ! " korang melemparkan senyuman manis kearah Jinwoo .

" nae ! Uuuuuyeh ! " sorak riang Jinwoo dibuatnya . Jeunguk yg berada diluar untuk memasuki wad Jinwoo tergendala selepas melihat korang dan Jinwoo bersorak riang .

<< tbc >>

==
Pendek lorh fanfic kali nih xD pffttttt . Voteeee palli ! Gumawo chingu !

Beautiful Love [ Minhyuk Fanfic ]Where stories live. Discover now