Korang salih ganti melihat Mino dan Jin yg berada dihadapan korang dengan hanya memalingkan wajah kebawah dari melihat wajah korang yg bertukar ' singa ' kerana geram .
" Apa dah berlaku ni oppa ! " tengking korang . Jin dan Mino terus memaling wajah melihat wajah bengis korang .
" dia budak baru . Diaa .. " kata-kata Jin tergantung . Korang mehempak kuat kedua-2 tapak tangan korang keatas meja kaca yg berada dihadapan korang .
" pantang betul aku . Budak tuh mana ? " Korang terus bangkit dari tempat duduk dan terus bergerak kedaun pintu untuk keluar dari bilik kedap ini . Mino segera menarik pergelangan korang lalu mengelengkan kepala .
" but why ? " korang terus memaling wajah menghadap wajah Mino . Wajah mino ditundukan , air matanya mengalir menuruni pipinya . Jin turut mengelengkan kepala .
" Kau tu Pompuan ! Dorang tuh kuat ! Kami yg ada ramai nih pun takleh kejakan dorang tuh ! Tambah-2 kau ! Kami nih taknak kau apa-2 ! " Tengking Jin dan terus melangkah keluar dari bilik kedap ini dengan wajahnya masam mencuka . Mino melepaskan pergelangan Krystal dan terus keluar juga .
Dalam bilik ini hanya tingal korang berseorangan dengan otak fikiran yg bercelaru memikirkan cara untuk menyesali masalah ini .
" aku harus lakukan sesuatu " korang terus melangkah keluar sambil memetik-memetikkan jari .
S K I P
Seulgi dan naeun melihat sesama sendiri dan kembali melihat kearah korang yg kehulur-hilir berjalan dihadapan diorang dengan memegang dagunya . Dah macam Ayam hilang anak dah diorang tengok Korang nih .
" kau nih kenapa Krys ? " soal Wendy dari arah dapur dengan membawakan segelas air kopi yg baru dibuatnya . Korang hanya mengelengkan kepala dan terus berlari mendaki menaiki tangga menuju kebilik .
" kenapa dengan dia ? " soal Wendy kepada Seulgi dan Naeun . Naeun dan Seulgi hanya mengangkat kedua-2 bahu dan terus beredar membiarkan Wendy berseorangan diruangtamu .
" hal keluarga kot " Wendy mengangkat kedua-2 bahunya lalu menghirup kopi yg dibuatnya .
<< tbc >>
YOU ARE READING
Beautiful Love [ Minhyuk Fanfic ]
Fanfiction[ SINOPSIS ] Krystal , sudah sebut namanya sudah tahu siapa nama dia . Dia seorang Queenka disekolah CIM highschool ini . Group kumpulannya yg diberi nama " Shadow Queenka " . dia mempunyai seorang adik iaitu Jungkook dan seorang abang Junhyung . Hi...