Günlerden Yine Sensizlik.

27 0 0
                                    

#Evet#
Biz seninle ayrı yollara düştük. Buna emindim. Seni seviyorum ilk günki gibi. Ama olmuyor olduramıyoruz. Araya mesafeler giriyor. Yalnız kalıyorum, beraber geçirdiğimiz günlerde artık. Neden böyle oldu bilmiyorum. Eskiden her gün sabahtan akşama kadar beraber olurduk ,çalışırdık, konuşurduk , birbirimize sevdiğimiğimizi söylerdik. Şimdi neden böyle oldu be güzellik. Aynı okuldayız ama konuşamıyoruz. Okumak istemiyorum bu yüzden. Zaten sen olmasan o okula hiç gitmezdim. Ne yapayım konuşamasakta seni görmek bana yetiyordu. Neden böyle oldu bilmiyorum. Sana günaydın demeyi çok özledim. Seninle çalışmayı da ayrı özledim. Ben erkek müşterilere sen kız müşterilere bakardın. Mutluyduk hemde çok. Şimdi ise geceleri uyuyamıyor.sabahları kalkamıyorum. Ölmek istiyorum bu genç yaşımda, ölüp kurtulmak bu zülüm den. Ama seni de bırakamıyorum işte... Seni çok özlüyorum. Yazmayı pek beceremiyorum. Seni yazardım her yere ben kitaplara defterlere. Fotoğrafları çıktı alıp yapıştırıyorum odamın her köşesine, duvarlar doluyor ne çok fotoğrafımız varmış. Mutlu olduğumuz bizim. Şimdi neden böyle oluyor bilmiyorum. Sadece seviyorum. Sadece seviyorum.. Ben güzel söz bilmezdim sürekli bıkmadan seni sevdiğimi söyler dururdum ve hala öğle yapıyorum sadece seni seviyorum. Ve son olarak , seni çok seviyorum...

Bize Ne Oldu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin