Dojela jsem MHD ke konzervatoři a zděšeně se podívala na velikou budovu rozléhající se skoro po celé ulici. U dveří stála paní oblečena ve slušivém černobílém oblečku. Ukázalo se, že je to zdejší sekretářka. Poprosila jsem ji, jestli by mne nedovedla do ředitelny.
Po opětovném setkání s ředitelem a prohlídce celé školy jsem šla konečně do třídy. Od ředitele jsem dostala různé brožurky odkazující na kontakty do školy + informace o studiu na konzervatoři. Zaměření na zpěv, což jsem si vybrala já, má 3 volitelné jazyky. Angličtinu, Němčinu a Španělštinu. Anglický a německý jazyk jsem měla na základní škole, ale němčina mne na rozdíl od angličtiny vůbec nebavila. Tak jsem si zvolila angličtinu a španělštinu. V angličtině se chci zdokonalovat nejvíce. Posadila jsem se do zadní lavice a zbývalo pár minut do zazvonění na mou první hodinu zde na konzervatoři. Byla jsem moc zvědavá jakým způsobem tu bude vše probíhat.
Učitelka vešla do třídy, představila se, řekla nám úvod co se bude v nejbližší době dít. Jak jsem tak koukala po třídě, neviděla jsem tam nikoho, kdo by mi byl sympatický a tak jsem dál seděla a poslouchala učitelčin příběh o jejích prvních nákupech v obchodě H&M...
Seděla jsem, kreslila si do mého skice a čekala než zazvoní. Když jsem se toho dlouze vyčkávaného zvuku dočkala, vyšla jsem na chodbu, zasypaná návalem lidí jsem se prodírala někam, kde by bylo aspoň trochu více místa. Žáci se rozprchli po škole a já konečně osiřela. Koukla jsem kolik je hodin a šla najít toaletu. Bloudila jsem po chodbách, zkoumala dveře, jestli někde neuvidím nápis WC. Netrvalo dlouho a dveře jsem konečně našla. Přišlo mi divné, že tu není zrcadlo. Neřešila jsem to, došla jsem si na toaletu, upravila si vlasy, byla jsem už na odchodu, ale zaslechla jsem kroky. Když jsem vyšla z toalety byl naproti mne kluk, opřený o zeď a divně se na mne koukal. Chvíli jsem ho také pozorovala, už jsem měla v plánu odejít, když v ten okamžik ke mně přišel. Zeptala jsem se ho, proč na mne tak blbě zíral, jestli mám na sobě nějaký flek, ať mi to řekne. "Byla jsi na pánské toaletě." Oznámil svým jemně chraplavým hlasem. Zadívala jsem se mu do jeho tmavě hnědých očí, že mi ani nedošlo, co právě řekl. Myslela jsem, že se hanbou propadnu, naštěstí v tu chvíli zazvonilo, tak jsme se rozloučili a já se ráda vrátila do třídy.
Skončila škola a já šla čekat na zastávku, abych mohla dojet na internát a dojít si na oběd. Jelo to až za 20 minut a mně se nechtělo čekat, tak jsem šla pěšky.
Oběd byl no... jako na internát, doma je doma. Do školy ještě žádné úkoly nemám, takže si skočím do města nakoupit a až se vrátím, sednu k PC a pak půjdu spát. Potřebuji se vyspat do školy.
ČTEŠ
Obyčejná
RomancePříběh o prostém životě obyčejné dívky Vícedílný Budu ráda za každé přečtení a názory & hlavně kritiku! Doufám, že se vám bude líbit♥