Berdiri tegak mengadap pengetua. Hanya mampu menundukkan kepala apabila pengetua sedang berleter. Sesudah kering air liur yang dibazirkan hanya untuk membuat Jung Eunji yang nakal berubah.Pengetua : Jung Eunji ! Apa nak jadi kamu ni ? Lepas satu masalah selesai , kamu timbulkan masalah lain pulak ! Heshh nak jadi apa haa ?!
Sakit tekak dibuatnya , sayang lah jika pengetua membuang Jung Eunji dari sekolah kerana Jung Eunji budak pintar . Sangat berguna pada sekolah .
Jung Eunji : *menundukkan kepala* mianhae seonsaeng .
Pengetua : haa ?! Tak habis dengan maaf kamu tu . Dan sekarang siapa nak bertanggungjawab ke atas budak yang kamu pecah kan muka dia ?
Jung Eunji : saya tak buat apa² pun dia yang mula dulu.
Pengetua : mulai hari ni , saya nak awak belajar di kelas yang teratas tanpa kawan-kawan kamu !
Jung Eunji : shireo seonsaeng . Saya tak nak.
Pengetua : awak ingat saya larat dengar orang mengadu pasal awak ?
Jung Eunji : saya janji saya tak akan buat hal lagi.
Pengetua : boleh pakai ke janji awak ni ?
Jung Eunji : yelah *senyum nampak gigi*
Pengetua : dah , dah takyah nak cuba pujuk saya sangat , ingat yang awak telah berjanji dengan saya yang awak tak akan buat hal
Tegak jari telunjuk berdiri menunjuk tepat² ke arah Eunji
Jung Eunji : *tunduk kepala* yagsog seonsaeng . *angkat tangan tanda janji*
Pengetua : sekarang kamu boleh keluar.
Jung Eunji : gomawo seonsaeng. *keluar*
Pengetua : Eunji , Eunji *mengeluh*
Keluar sahaja dari bilik Pengetua , Jung Eunji seperti baru habis peperangan dan merdeka , terlompat-lompat kegembiraan. 2 orang kawannya menyapa semasa Eunji terlompat-lompat.
Bomi : Eunji-ya ! Apa yang terjadi teringin nak tahu ni.
Naeun : ya ! Tak sabar ni.
Eunji : adalah !
Dengan muka riak takabur , Eunji berjalan menuju kelasnya .
Bomi : eii mengadanya
Naeun : tahu-tahu lah Eunji tu , eah jom lah
Bomi : Nae.
Seterusnya Bomi dan Naeun mengikuti Eunji dengan muka riak sama seperti Eunji.
Haa ?! Inilah kisahnya , seorang perempuan yang perwatakkannya seperti tomboi , berpakaian seperti lelaki , bersifat egois , ganas , nakal , degil tetapi mudah cair dengan lelaki kacak . Nasib di sekolah itu tiada sesiapa pun yang kacak dan yang Eunji berkenang , semuanya Low Class bagi Eunji . Tidak ada satu pun namja yang berani untuk mencuba mengorat Eunji kerana ketakutan . Jung Eunji anak kepada Jung JiWon dan Jung Yesung.
Berumur 17 tahun.Jung Eunji : Bomi-sshi jom rehat ? Lapar yang teramat ni.
Bomi : Erk ? Naeun macam mana ? *tengok Naeun* euwww air liur basi meleleh-leleh , kotornya Naeun ni.
Eunji : erk ? Naeun ni memalukan je. Cepat kejutkan dia.
Bomi : Nae . *kejutkan Naeun* oi Naeun *menolak-nolak badan Naeun* bangun lah dah masuk waktu rehat ni.
Naeun : waeyo *blur* *gosok mata* *tengok jam* omo ! Waktu rehat !
Eunji : *tonyoh kepala Naeun* dah-dah La blur tu , aku lapar ni jom lah rehat.
YOU ARE READING
I'll TRY BE THE PERFECT
Fanficsynopsis : selepas kejadian kebakaran rumah . Keluarga Eunji berpindah ke Seoul. Dikatakan Keluarga Eunji rentung dalam rumah itu. Padahal tidak , tetapi itu menjadi soalan kepada Lee Won Geun bekas kekasih Eunji. 1 tahun tinggal di Seoul. Eunji ber...