Başımın ağrısıyla uyandım film izlerken uyuya kalmisim erende saolsun beni koltuktan kaldirmamiş başım çok ağrıyordu yerdeki cekedimi giyinip erenin evinden kendi evime doğru yürümeye başladım.Eve girdiğimde kızlar uyuyorlardı ses çıkarmadan banyoya girdim çıktığımda ceren uyanmış bana hesap sormak için odamda oturuyordu.
-nerdeydin çok merak ettik seni telefonunuda açmadın.
-ceren canım başım ağrıyor daha sonra konuşalım.
-peki tamam çabuk hazırlan esra kahvaltı için ekmek almaya gitti birazdan gelir o gelene kadar hazır ol.
-tamam canım.
Beni düşünen benim için endişe eden bi onlar vardı canlarım küçüklüğümüzden berri birbirimizi hiç yanlız bırakmamıştık. Herşey 17 yıl önce başlamıştı 4 yaşındaydım yurda yeni gelmiştim esra ve ceren ise yaklaşık iki yıldır ordalardı ilk gün ağlamakla geçti annem beni yurdun kapısına bırakıp kaçtı arkasına bile bakmadan gitmişti. İkinci gün biraz hareketliydi kızın biri ben yemek yerken bilmeden yerine oturduğum için beni dövemeye kalktı allahtan ceren ve esra gelip beni kuratardı o gün bu gündür hep aynı şeyi yaparlar beni korurlar. Şimdi ise üçümüzde 21 yaşındayız 4 yıldır bu evde oturuyoruz esra işletme ceren ise hemşirlik okuyor ben mi ben bir barda şarkı soylüyorum eee birinin çalışıp para kazanması gerek demi.
-selin selin daha hazırlanamadın mı seni bekliyoruz.
Bu esranın sesiydi
-tamam esra geldim siz başlayın.
Tam aşağı inecekken telefon çaldı aryan erendi.
-alo soyle eren bişey mi oldu.
-selin hemen aşağıya in kapının önündeyim serdar abi çağırıyo.
-tamam eren bekle geliyorum.
Off bu adamın sabah sabah çağırması hayra alamet deil.
-kızlar ben çıkıyorum acelem var görüşürüz deyip kapıyı çarptım.
-eren ne oldu anlat hadi niye çağırdı serdar abi bizi bu saatte.
- gidince öğrenicez hem sen sabah niye haber bile vermeden erkenden çıktın.
- eren konumuz bu deil hadi bas gaza da gidelim.
Eren benim arkadasim ayni barda calisiyoruz bana karsı biseyler hissediyo ama ben anlamazliktan geliyorum en iyisi bu aslinda tek tabanca olmak her zaman iyidir.
Selinin kiyafeti;........ .
-inanmiyorum yaa inanmıyorm bu adam deli mi benden bunu nasıl ister kahretsin yaa kahretsin napıcam...Arkadaşlar bu benim yazdığım ilk kitabım sıkılmayın diye biraz kısa yazdım inşallah seversiniz yorumlarınızı merakla bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR SEVDA
Teen FictionZor bir aşkın peşindeyim bulucam onu kararlıyım yıktıgım hayatları geri kazanmalıyım