1

18 0 0
                                    

Sonu gelmeyen geceler vardır derler ya hani ,  bazıları için sonu gelmeyen gündüzler vardır. Gece dosttur bazılarına. Gündüz yaşadığı her şeyi hatırlatacak dost. Sahtedir gündüz bazıları için. Kendin olma imkanını tanımaz. Yüzün güler de için ağlarken kimse bilmez yaşadıklarını. Bi an gelir , ufak bi boşluk . O an öyle bi yok olursun ki zamanda söylenenler duyulmaz , yapılanlar görülmez. Kaybolursun. Adınla seslenirler iyimisin derler. Ufak bi tebessüm ay dalmışım pardon dersin. Dalmak değil ki o . Kaybolmak... Yok olmak... İçin seslenir dışarıya. '' değilim , iyi değilim.''


Kaybettirenler utansın da diyemez bazen insan. Çünkü bilir ki seni kaybettirenin umurunda bile değilsindir. Senin hayatını çalan adam seni hatırlamaz bile belki . Neler yaparsın mutlu etmek için , nelerle uğraşırsın duymaz adam , görmez adam , bilmez adam... Ya işine gelmez ya da içinden gelmez. Uğraşma dersin kendine , tamam uğraşma artık eline geçmez bi şey yine de uğraşırsın. İnadına gidersin sevginin götürdüğü yere. Bazen kalmaktır iyi olan , doğru olan. Ama gitmeyi bilmeyen , kalmayıda bilemez. Sahi , seven gidebilir mi ? Düşünür dururum bunu. Gerçek seven gidebilir mi ? Bazen gider derim . Kalmaya cesareti yoksa gider . Bazem gitmez derim. Gİtmeye cesareti yoksa gitmez. Peki ya ikisi de olmuyosa. Kalmak isterken gidip  gitmek isterken kalırsa. Ya bu ikilem arasında boğulursa. Bi çare bulamaz bi çıkış göremezse. Herkes gider mi peki ? Gidince her şey biter mi peki ? Hani bi soru vardır ya . Gidene mi zor , kalana mı  diye. O sorunun cevabı yoktur aslında . Giden eksilerek gider . Kalan eksik kalır. ikiside yaralanır. İkiside unutmaz. İnsan hafızası unutmaz. Ya unutmuş gibi yapar . Ya alışmış .. Peki ya ikisinide yapamazsa . ya hiç bi şeye mecali kalmamışsa. Yokmu aramızda öyleleri .Tabi ki var. Örneğin ben . Bi adama aşık oldum. Aşkımı bi tarafa attım arkadaş oldum. İçime söz geçiremedim söyledim aşkımı. Ne mi oldu ? Sarhoşken sevdiğini söyledi ayılınca aksini. Yetmezmiş gibi yakın arkadaşımla çıktı. Ben ne mi yaptım. Sigaramı içtim , gözlerimi kapattım. Çok seviyorum dedim. Ne gidebildim ne kalabildim. Ne sevgim azaldı ne sevecek takaatim kaldı. Yazınca bile canımı yakan bi aşk hikayesi kaldı geriye . Ha bir de sevgim. Gelse seviyorum dese koşmak isterken dururum . Çünkü ona koşacak bi umut kalmadı içimde . Kalamaz zaten. Nasıl kalsın? Varlığını göstermeyen adamın yokluğuyla kaldım ben.


Neyse geçerim deniz karşısına alırım biramı sigaramı çok sevdim derim yine. Ha birde 'Dünya ahiret acımsın.'

Afiyet olsun


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON SİGARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin