Okulun; okula alışmamız, arkadaş çevresi edinmemiz için iki günlük bi kamp düzenlemişler bizim grup böyle birşeyi kaçırır mı hemen isimlerimizi yazdırdık. Aslında Melih'inde o kampa gitmesini istiyordum ama söyleyemedim hafta sonunu iple çektik sonunda haftasonu geldi eşyalarımızı hazırladık bizi gören 1 ay gidiyor zanneder o şekil bavullar :D
- ^ Kanka acaba Gürkan'da gelir mi ? ^dedi Benan.
- ^ Bilmiyorum hayırdır Benan? ^dedim.
- ^ Yok kanka ya senin için sordum ^dedi.
- ^ Benim için mi nasıl yani? ^dedim.
O an otobüs kalkıyor denildiği için gitmek zorunda kalmıştık tabi benim gözüm yoldaydı aslında Benan'ı pek duymamıştım. Tam otobüs kalkıyordu ki iki kişi koşturarak geldi bu gelenler Melih ve Gürkan'dı, ister istemez ufak bir tebessüm oluşuverdi yüzümde. Sanki onlar için ayrılmış tam arkanızdaki koltuklar boştu.
Ve araba maceramız başlıyorrrr :D :D
Otobüsü hemen durduruldu Gürkan pencere kenarına Melih ise onun yanına oturdu. Yarım saat falan gittik otobüste feci şekilde ses vardı herkes birbiri ile muhabbet ediyordu ben hariç kulaklığımı takıp pencereden dışarıyı izliyordum okadar dalmışım ki Benan'ın yanımdan kalkıp Melih'in yanıma oturduğunu otobüsün ani freni ile öğrendim resmen kaza yapıyor gibi sallandık beni omuzundan tutan sıcacık sevgisini kemiklerime kadar hissettiğim Melih'i gördüm.
- ^ Aa sen ne zaman oturdun Melih ^dedim.
Biraz yüzü düştü
- ^ Dediklerimi duymadın mı Melek ^dedi.
- ^ Kulaklık vardı duymadım ne dedin ki ^dedim.
- ^ Hiç öyle havadan sudan ^dedi.
Biraz sonra hocamızın sesi duyuldu.
- ^ Çocuklar toparlanın ^dedi. Küçük bir kulübenin biraz ilersine çadırlarınızı kurmaya başladık ben Benan ile Melih Gürkan ile kalacaktı çadırlarımız dip dibeydi eşyalarımızı koyup gece ateş yakmak için odun bulmaya çıktık 4 kişi 4 kişi grup olduk Gürkan bizim grupta olmak istedi tabi onunla birlikte Melih'te bizim gruba katıldı. Odunları toplayıp kamp yerimize geri döndük artık hava kararmaya başlamıştı müzik sınıfından da gelenler vardı gitar eşliğinde şarkılar söyledik konuşup eğlendik yol yorgunluğu ile yatıp uyumak istedik hocamız herkesin çadırlarına geçmesini sabah erken kalkıp yürüyüş yapıcağımızı söyledi. Gece saat 3 gibi telefonumun titremesi ile uyandım mesaj Gürkan'dandı.
KİMDEN GÜRKANN- ^ Melek biraz konuşabilir miyiz.
KİME GÜRKANN- ^ Bu saatte mi ? KİMDEN GÜRKANN- ^ Ya hadi kulübenin arkasında buluşalım bekliyorum hadi bb.
KİME GÜRKANN- ^ Of Gürkan off. Hemen ayakkabılarımı giyip çıktım cidden gelmiş bekliyordu.
- ^ Gelmezsin sanıyordum teşekkür ederim ^dedi.
- ^ Önemli değil de ne oldu gece gece beni buraya neden çağırdın kötü bişi yok ya ^dedim.
- ^ Şeyy.....