Bana Birşeyler Oluyor..

21 0 0
                                    

Gürkan da aşıkmış meğer. Neden herşey böyle karma karışık oluyor ki..
- ^ Bak Melek. Melih' e karşı hissettiklerini anlamıyorum zannetme ama.
- ^ Aması ne Gürkan?
- ^ Sözümü kesme Melek. Çünkü bir daha konuşamam cesaret edemem.
Melek Melih benim en yakın arkadaşım ve aranızda birşey yokken konuşmak istedim arkasından iş çevirmek istemem. Şimdi sana iki kelime birşey dicem ve hemen gidicem eğer kahvaltıda gülümsersen anlarım cevabını eğer yüzüme dahi bakmazsan da anlarım konuşma sakın ben gideyim sonra düşün.
(Evet Gürkan o iki kelimeyi söyledi ve gitti.Evet evet "SENİ SEVİYORUM" dedi ve gitti ne denirdi bilmiyorum Melih ile hep beraberler o beni severken nasıl Melihle mutlu olabilirim off neyse çadıra gitmeliyim kimse fark etmeden diye mırıldandım )
(Sabah olmuş hiç fark etmemişim)
- ^ Melek hadi hocamız iki saattir bekliyo kahvaltı yapıp ormanda gezintiye çıkıcaz senin yüzünden kahvaltıyı kaçırıcaz.^ dedi.
Hemen kalktım giyindim tam çadırdan çıkıyordum ki aklıma Gürkan'ın sözleri geldi gülümsersen anlarım demişti bi duraksadım. En iyisi ben hastayım deyip çadırdan çıkmayayım ama o zaman da Takık Leyla Melih' in yanından ayrılmaz. Ben ne diyorum ya tabiki de suratına bakmicam ve Gürkan Melih'e aşık olduğumu anlayacak evet evet surat asıcamm demem ve çıkmam bir oldu çıktığım gibi Melih karşımdaydı.
Duymuş muydu dediklerimi uff inşAllah duymamıştır.
- ^Benden seni almaya geliyordum hadi kahvaltıya geçelim.^ dedi.
Benan ve Gürkan 'ın yanına geçtik. Gürkan 'ın yüzüne baktım bana bakıyordu üzgün bir şekilde kafamı eğdim. Anlamış olmalıki oturduğu yerden ben doydum diye fırladı onu gören bir kaç kişi daha kalktı Melih' e baktığım da gülüyordu bende güldüm.
- ^Hoca dün grup olanlar bugün yine beraber olacaklar birbirlerinin yanından ayrılmasınlar.^ dedi.
Bu kötü olmuştu Gürkan ile aynı grupta olmak en azından bugün :(
Olanları Benan'a anlatmak için resmen fırsat kolluyordum ve nihayet Melih lavobaya gitti. Benan'a akşam olanları mesajları her şeyin en ince ayrıntısıyla anlattım.
Ve Benan öyle bir tepki verdi ki neye uğradığımı anlamadım..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk'tı GüLüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin