Okulun ilk günleri olduğundan kimseyi tanımıyorduk ama yine çevre edinmeye başlamıştık. Duygu yanıma gelip o kız kimmiş diye sorduğunda kalmışım öylece ondan bundan duyduğum kadarıyla:
' ^ Okuldaki kızların popisiymis ve Melih'e aşıkmış.^ dedim.
Hadi canım o mu popi güldürme beni. ^ dedikten sonra Duyguyla yürümeye devam ettik.
Sınıfa girdik ders mi beni işledi ben mi dersi inanın bilmiyorum kafam çok karışmıştı okulun 3.günü ve ben kavga etmemeliydim daha ilk günlerden. Biraz düşündükten sonra ayağa fırladım.
' ^Hocam lavaboya gidebilir miyim.^ dedim.
' ^ Tabi.demesiyle hocanın kapıdan çıkmam bir oldu koşarak Melih'in sınıfının kapısına gittim. Ama ne diyecektim ki o kızı seviyor musun diyemezdim ama bişiler demem içimi rahatlatmam gerekti. Çaldım kapıyı utana sıkıla çok şükür derste hoca yokmuş Melih benim olduğumu görünce hemen kapıya geldi.
' ^ Melek sorun mu var yüzün asık bu ne hal böyle.^ dedi.
' ^ O kız kim.^ dedim.
' ^ O kız mı kim kız ?^ dedi.
' ^ Hani okulun popisiymiş ya^ dedim.
' ^ He sen şu bizim Takık Leyla'yı diyosun :D ^ dedi sırıtarak.
' ^ Takık Leyla mı o nasıl bi isim be öyle.^ dedim.
' ^ Gel kantine gidelim ben sana uzun uzun anlatıcam.^ dedi.
Oturduk konuştuk baya anlattı. Meğer bu bizim Leyla önüne gelen yakışıklıyı kendinin zannedermiş içime bi su serpildi gerçekten. ;)
Cidden rakibim gerçek bi delikanlı kız olsaydı Melih için savaşmaya hazırdım. :D