Bahar Öncesi

72 7 0
                                    

Üniversite'nin bitmesine 1 ay kala girdiğim şu saçma sapan iş maaşının iyi olmasının yanında bu zevki unutturan çilesiyle güne merhabaaa Hayal ettiğim Japonya Tatili'ni hatırlayınca dayanmak zorunda olduğumu bir kez daha anladım.Saate bakınca uzun hazırlanma sürecine biran önce start vermem gerektiği düşüncesi beynime bıçak gibi saplandı.Yatakta 1-2 kere zıpladıktan sonra banyoya ışınlandım.Nemlendiriciler bir an gözümde tek renk oldu. Seçme zamanım olmadığından en soldakini alıp yüzüme iyice yedirdim ve duruladım.Havlumdaki ufak pembe ruj izleri benle alay ediyordu sanki sepete yollamanın zamanı gelmişti.Ufak bir el hareketiyle sepette yeni yaşamlarına uğurladım.Yeni aldığım kayısılı şampuandan biraz elime döküp saçlarıma bulaştırdım.5 dakika sonra saçlarımı suya kavuşturdum.Sabunlar iyice gidince çekmecedeki vanilya kokulu mavi havlumla saçlarımı sardım.Şimdi Gardırobumu Dağıtma Vakti ~~ Kırmızılar fazla iddialı pembeler ise çocuksu bakıyordu bana pudralar ruh halime iyi gelirdi gelin bakalım buraya ♡♡ Ütü masasında beyaz gömleğimi ütüledim.Pudra etek ve ceketimi de giydim.Fıstık değilde akide şekeriydim artık.Bozuldu bozulacak olan maşamla dalgalarımı güçlendirdim.Uzun şekerimsi küpelerimi de taktım.Dünden benle eve sürüklenen belgeleri hızlıca dosyaya tıkıştırdım.Telefonumu hemen şarjdan çıkarıp çantama koydum.Kapıyı açtım biran odama tekrar baktım.Parfümüm beni sıkmadın ama ?? der gibi kendine çekti beni 1-2 fıs yeterde artardı bile ! Artık evden çıkma vaktiydi.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin