Medya'da ki yakışıklımız Melisa'nın üniversite hocası olur kendisi :) Gece yarısı midemin kazınmasıyla uyandım amanınn bu açlık ne fena birşeymiş...! Yorganı sıyırdım kalktım mutfağa gidecektim ki aklıma dolaba sakladıklarım geldi iyiki almışım yoksa mutfakta anneme yakalanma riskim vardı. Hemencecik poşeti dolaptan aldım ve onları yemeye koyuldum.Az önce kulağıma kapı sesi geldi.Annem tuvalete kalkmış olmalıydı !Eyvah! Beni böyle görürse kıyamet kopardı ve beni affetmezdi.Zayıflamam için çok emek harcamıştı.Poşeti bir çırpıda yatağın altına soktum.Uyuyormuş gibi yorganı üzerime çektim.Daha önce yutturduğum bir numaraydı sorun yoktu: ) Annem herzaman ki gibi ellerini yıkayıp kapı aralığından bana bakmaya gelmişti.Babam bizi terk ettiğinden beri onun yokluğunu hissettirmemeye çalışıyordu.Canım annem ♡ Annemin uyuduğuna emin olduktan sonra poşette son kalanları da bitirip poşeti dolaba tıktım.Yatağa geri döndüm komidinimin üzerinden telefon ve kulaklığımı aldım.Selin bu sefer mesaj atmıştı.Mesaj 1 saat önce gelmiş.Gene ne duyduda yazmadan duramadı acaba ? Mesajı okudum anladığıma göre hocamızdan bahsediyordu.Adı MERT BİLL ANDERSON'muş.Çok da çapkınmış.Oysa daha çok tutkulu biri gibi gözüküyordu.Ciddili yeni nesiller nasıl diyorsa taştı işte.İnsanı kendine çeken cazibeli sesini demiyorum bile ~~ Uzun zamandır Facebook'un yolunu unutan ben girmeyi sonunda akıl etmiştim.Eski arkadaşlardan birkaç istek dışında birşey yoktu.Acaba bu bizim hocanın Face'si var mıydı ? Dağdan inmediyse vardı herhalde.Bi arayalım bakalım. Eveet Ha? HUH? Nasıl hiçbirşey olmaz? BİRİ BANA BUNU AÇIKLASIN ! HEMEN! ŞİMDİ ! Face kullanmıyosa twitter da kullanmıyordur.Belki instagramı vardır.İnşallah vardır.Ne diye arasam ki? Birşeyler derledim topladım aradım.Küçük bir etikette bir fotoğrafa rastladım.Allahım!!! Bu oydu Gözlerim faltaşı gibi açıldı.Profiline girmeye nasıl cesaret ettim bilmiyorum ama girdim ve girmemle kendimden geçmem bir oldu .Nasıl da yakışıklıydı o baklavalar ısırmalıktı! Demekki gömleğinin altında bunlar saklıydı! Bu hazineler! Profilinde biraz daha aşağı indim.Resimler,yediklerinden ve birkaç sözden başka birşey yoktu.Anormal olan ise hiçbi kızla fotoğrafı olmamasıydı.Bu kadar yakışıklı birinin yanında nasıl kız olmazdı? Yoksa...yoksa o gay olabilir miydi? Ve ben ne ara bi erkeği bu kadar önemseye başladım? İçses;Off Melis baksana işte o bir gay yoksa sen ona aşık mı oldun? Sus içses en zor zamanda yanlış şeyler söylüyorsun bence değil.Ya gay ise? Beynimde sorular halay çeksede bunu öğrenmenin en iyi yolu yarın Selin'e çıtlatmaktı.Yarın güzel olmanın yolu ise iyi bir uyku çekmekti.Perdemden içeri hafif aydınlık sızmaya başlasada yorganımla birlikteliğime devam ettim.{ 2 saat sonra} Annemin ısrarla sabah pilatesine çağırmasıyla uyandım.Bu saattte ne pilatesi yahu millet bu saatte adamakıllı kahvaltı yapıyor bizimkisi pilatese çağırıyor.Nerede o sabah mis gibi patates kızartan annem? En sonunda annemi caydırmayı başararak mutfağa gittim.Güzel bir tıkındım.Salonun önünden jet hızıyla geçip odama girdim.Yatağımı düzeltiverdim hemen ardından Selin'i bi arasam iyi olurdu.O daha kadınsı giyinir bugün bende daha kadınsı olmak istiyorum.-BEN 0546... Günaydın Selin : ) -Selin:Günaydın canım nasılsın? -Melisa: Ben iyiyim selin de yardımına ihtiyacım var bugün biraz daha kadınsı giyinmek istiyorum sence nasıl giymeliyim? -Selin: Anlatmakla olmaz canım ben oraya geleyim zaten size yakınım.-Melisa: Tamam ama çabuk gel -Selin:Tamam canım 5 dakikaya oradayım.
Çok uzun olup sıkılmayın diye bu kadar yazdım.Lütfen ilgilenin hikayeyle: )