Harry pov:
Stau de ceva timp în spitalul ăsta și aștept sa vina cineva sa îmi spună cum se simte iubita mea. Încă nu știu ce s-a întâmplat, dar cineva de la politie m-a sunat și mi-a zis ca au găsito pe Izabella blocată intr-o mașină. A avut un accident. Ar nu ea l-a provocat. Nu știu cine ar putea sa facă așa ceva. Izabella e o persoana uimitoare, generoasa, amabila, frumoasa, Doamne o iubesc așa de mult.
Când văd ca doctorul vine înspre mine mi se înmoaie picioarele.
-Doctore, cum se simte Izabella?
-Domnisoara Jackson și-a pierdut memoria în jur de 90%. Acum este în salonul ei.
-Pot sa intru sa o văd? întreb emoționat.
-Da, dar sa nu o treziți. Îmi spune doctorul și apoi își vede de drum.
Intru în salonul ei o văd pe Frumoasa Adormita. Cu parul ei şaten și cu ochii închiși. Mi se înmoaie picioarele. Singura întrebare pe care o pot pune este de ce?M-am așezat pe un scaun și îmi pun mana peste a ei. O lacrima îmi udă obrazul, dar o șterg repede când cineva intra pe ușa. Mama ei, Denise se uita cu tristețe la mine și la fiica ei. Tresar când simt ca i se misca mana.
Izabella Pov:
Îmi deschid ochii, dar o lumina mă face sa îi închid la loc. Simt ceva pe mana mea și îmi deschid ochii imediat. O față foarte cunoscută sta lângă patul meu. Cu un par cârlionțat, cu două smaralde care mă privesc atent.
-Cum te simți, iubito? O voce răgușit mă întreabă. Doamne ce mai voce.
-Iubito? Întreb știind ca doar o persoana îmi zice așa. E...*****
Scuze pentru eventualele greșeli. Dacă va place votați și comentați.
; )
Sper sa va placă.
CITEȘTI
La bine și la greu
FanfictionNu după mult timp de când Izabella a fost de acord sa fie intr-o relație cu Harry, s-a întâmplat inevitabilul. Izabella a avut un accident de masina. Când Harry ajunge și o duce la spital doctorii ii spun că...