Sunt în mașină lui Harry pe locul din spate de la mijloc. În dreapta mea e mama și în stânga Melisa. În fata lângă Harry sta Liam. Ceilalți 3 au luat un taxi. Cred ca drumul e lung așa ca profit și dorm puți.
Harry Pov:
Nici nu mă pot concentra la drum. De ce își aduce aminte doar de mine? Este așa fragilă și dacă vreau sa o ating tresare. Vreau așa de mult sa o sărut, să fie a mea. Dar mi-e frică. Mi-e frica sa nu se spargă, sa nu îi sparg inima. O iubesc enorm. E îngerul meu. Ea m-a renăscut. Cu ajutorul ei sunt azi un om mai bun. Până să o cunosc am trăit în intuneric, dar asta e o alta poveste.Întorc capul și o văd pe bancheta din spate cu capul pe umărul Melisei. E așa frumoasa. Parchez mașină în fata casei, îmi desfac centura și aștept ca celelalte persoane sa coboare din Dakota. Ce? Mi-am botezat masina toată lumea face asta. O i-am pe Izabella în brațe și o duc în camera noastră. O învelesc cu o pătură și închid ușa. Cobor scările și ajung la parter. Pe canapea stă Liam cu o ceașcă de cafea în mână.
-Cum te simți? mă întreabă cel mai bun prieten al meu.
-Am dus în camera. O las sa doarmă nu a avut o zi ușoară.
-Nu vorbeam de ea, ci de tine. Tu cum ești?
-Cum pot sa fiu Liam? Cum pot sa fiu când știu ca iubita mea și-a pierdut memoria într-un accident de mașină, când știu că nu își amintește nimic? Cum pot sa fiu?
-Ba își amintește ceva. Își amintește de tine.
- Da...
Izabella pov.
Deschid incet ochii si vad ca ma aflu intr-o camera alb cu mov inchis si mobilă alb cu negru. Pe peretele din fata patului se afla un televizor cu plazma si sub el un birou negru pe care stătea un laptop si mai multe dosare. In dreapta se afla un geam imens acoperit cu o perdea si draperi mov. Langa o usa alba care presupun ca este baia. Pe peretele opus se afla un şifonier cu 3 usi, cea dun mijloc avand o oglinda. ma intorc si deasupra patului stă un tablou imens cu diferite poze in el. Deasupra scrie îngroşat cu litere italice : "Story of my life". Cred ca sunt peste 50 de poze toate cu diferite persoane. In mijloc este o poza cu mine, Harry si alte persoane de care nu imi amintesc. Cu greu ii recunosc pe baietii care au venit la mine la spital si pe Melissa.
Dar mai sunt inca 5 persoane. Cine sunt? Usa s-a deschis si pe ea intra Harry cu o tava in mana.- Hei iubito. Ti-am adus ceva de mâncare. Imi spune si imi pune in poala o tava cu omletă si o salata. Alaturi stătea un pahar cu suc de portocale cred.
- Nu mi-e foame. Ii spun ganditoare.
- Dar trebuie sa mananci. Spune si i-a furculiță si taie o bucata de omletă. Vine avionul. Vum-vum.
- Nu am 5 ani. Dar daca asa sta treaba. Spun si il las sa ma hraneasca.
-Asta e camera noastra? Stiu e o intrebare ciudata dar vreau sa fiu sigura.
-Da asta e camera noastră si casa trupei. Imi spune usor visator.
-Trupa? nu imi amintesc de nici o trupa. Oare baietii aia?
- One Direction. Liam, Louis, Niall si eu. Bine am fost 5 dar Zayn a decis sa plece. Dar inca ținem legatura.
-Eu ce faceam? Avand in vedere ca am 19 ani banuiesc ca lucram si eu undeva.
-Ai si tu o trupa nu foarte cunoscută. O trupa de coveruri. Dar de curand ai moștenit firma tatalui tau. Si visam impreuna sa avem un studio.
-Si cine e trupa asta? Adica cine face patrte fin ea?
-Pai...
********
Hei scuze ca nu am mai postat dar sunt foarte ocupata cu scoala si am avut ai niste probleme dar o sa incerc sa postez mai des.
Asta e cel mai lung capitol si sper sa va placa. Scuze pentru eventualele greseli de scriere.Intrebari:
1. Va place povestea?
2. Cum vi se pare Harry?
Da nu prea am avut idei pentru întrebări.
As fi vrut sa postez ieri dar s-au întâmplat prea multe. Terminarea turneului OTRA și incendiul din club. Dar viața merge înainte.
Voi ce credeți? 1D va lua doar o pauza de un an sau pentru totdeauna? Indiferent ce s-ar întâmplă ei vor rămâne mereu în inima mea și cred ca și în a voastră.Astept comentariile voastre fie bune sau rele si nu uitati sa votati.
Va pup. :*
P.S. Mulțumesc pentru voturile și comentariile din capitolele trecute.
CITEȘTI
La bine și la greu
FanfictionNu după mult timp de când Izabella a fost de acord sa fie intr-o relație cu Harry, s-a întâmplat inevitabilul. Izabella a avut un accident de masina. Când Harry ajunge și o duce la spital doctorii ii spun că...