Izabella Pov:
E Harry. Dar ce s-a întâmplat?
-Unde sunt?
-O, draga mea. Cum te simți? Ești bine? mă întreabă o femeie de vreo 30 de ani. De ce mi de pare cunoscută.
-Ci...cine ești? întreb puțin speriată pentru ca îmi aduce aminte de ea.
-Bella sunt mama ta. zice femeia care avea lacrimi în ochi.
-Harry ea chiar e mama mea? îl întreb pe iubitul meu. Sunt uimita ca nu îmi aduc aminte de propria mamă.
-Ști cine sunt? Întreabă băiatul cu ochii de smarald.
-Normal ca știu. Ești Harold Edward Styles. Iubitul meu de 10 luni.
El nu mai apuca sa zică nimic pentru ca pe ușa se îngrămădesc 3 băieți și o fata. Primul este un băiat blond care are un hot dog în mână, al doilea este mai înalt și cred ca cel mai serios și al treilea cred ca e cel mai îngrijorat. Fata vine imediat lângă mine.
-Izabella cum te simți? Mă întreabă ea cu o voce calda.
-Cine sunteți voi? Și de ce blondu' are un hot dog în mana?
-Îmi e foame ok? Hmm..Din câte știu e cam nepoliticos sa vorbești cu gura plina. îmi spun eu în gând.
-Iubito, ei sunt Niall. Spune și arata spre tipu cu mâncarea. Liam (tipu musculos) și Louis.
-Și tu? Întreb spre tipa şatena de lângă patul meu.
-Sunt Miranda, cea mai buna prietena a ta din clasa 1.
Toți par sa fie de treaba. Dar de ce nu îmi aduc aminte de ei? De ce tot trecutul meu e negru? De ce singurul de care îmi aduc aminte e Harry? De ce nu o mai cunosc pe mama. De ce nu îmi aducă aminte de prietenii mei? Dar cel mai important cine sunt? După aceste întrebări simt cum lacrimile se aduna în ochii mei. Dar obrajii nu mai au timp sa se ude pentru ca pe ușa intra un barbat de varsta mijlocie cu niște hârtii în mână.
-Domnisoară Jackson sunteți externata. Vocea doctorului este una groasa. Mă speria puțin.
-Iubito hai acasă. Îmi zice băiatul cu ochii de smarald.
Unde acasă? Ce se întâmplă? Oare o sa găsesc răspunsurile la întrebări?*****
Scuze pentru eventualele greșeli și pentru ca acest capitol este mai scurt. O sa încerc sa le fac mai lungi în viitor.
Uitați ca au apărut si baietii. În capitolul viitor s-ar putea sa apară și Zayn. Chiar dacă el nu mai e în trupa pentru mine tot 5 băieți vor rămâne. La fiecare capitol m-am gândit sa va pun câteva întrebări.
Ce părere aveți despre Izabella?
Cum vi se pare cartea?
Dacă aveți idei care mă pot ajuta la poveste va rog sa mi le lăsați.
Va rog sa îmi lăsați mesajele voastre fie ele bune sau rele.
Voi încerca să postez sâmbăta si/sau duminica. Dar ăsta nu înseamnă ca poate apărea un capitol în cursul săptămânii. Trebuie sa mai știți ceva. Nu îmi place sa mă lălăiesc cu descrieri. De aceea capitolele sunt atât de mici.
Va pup. :* ;)
CITEȘTI
La bine și la greu
FanfictionNu după mult timp de când Izabella a fost de acord sa fie intr-o relație cu Harry, s-a întâmplat inevitabilul. Izabella a avut un accident de masina. Când Harry ajunge și o duce la spital doctorii ii spun că...