Üzerimi çıkıyorum yavaş yavaş aynada kendimi izleyerek, elmacık kemiklerime dokunuyorum kimse dokunmadı kullanma amaçlı insanların ne işi vardı zaten elmacık kemiğinde ... Dışardan herkes değişiksin der bana hiç bir şeyi umursamıyormuşum aslında içten içe ne kadar da güçsüzüm göz altlarıma su değdiriyorum biraz gizlediğim morluklar görünüyor ayna konuşuyor sanki , çok güçsüz olduğumu fısıldıyor kulağıma . Vücudum ıslanıyor her zamankinden farklı olarak gözyaşlarımla çok ağladığımı bilmem duymam görmem . Zaten birşeyleri duyup görüp bilip farketseydim ben hala masum biri olurdum .
Saçlarım baya uzun göğüslerimi örtüyor aynaya baktığımda kurutmak için hazırlanırken ezgi geldim diyor saçımı ıslak bir şekilde yukardan topuz yapıp kendime bakıyorum ' tam da kırılmış bir kadın işte ' anahtarı alıp çıkıyorum parmak arası pembe terliklerime bakarak meraklı bir şekilde hiç görmediğim birini evime getirmeye gidiyorum garip biliyorum ve sonunda karşımda neon pembe göbeği açık bir büstiyer , yüksek bel siyah bir pantolon, omuzlarina taktığı siyah çanta , siyah ojeli uzun tırnakları ... dış görünümünü görmüş oluyorum gelip boynuma atlıyor sanki yıllardır tanışıyor gibi davranıyor kendimi geri çekmekten ileri koyamıyorum.
"Hoşgeldin"
"Hoşbulduk , ne kadar uzak ya burası"
Dediği gibi çok uzak, yüzünde acı bir gülümseme var gülümserken acı çekiyor gibi , apartmanın giriş kapısına doğru yürüyoruz ertesi gün buradan çıkarken hayatımın dönüm noktası olacağını bilmeden ...
Kapıyı açtım hemen mutfaktan annem göründü hoşgeldiniz diyerek karşıladı odama geçtik odam kardeşimle benim ortak odamız bi nevi ama kardeşlerim beni sevmezler cok da ilişkimiz yok onlarla gelmezler odaya hic mavi boyalı, kırmızı çalışma masası, iki tane yatak olan acılarımı paylaştığım bir oda . Biraz sohbet muhabbet falan annem odanın kapısından görünüyor odanın kapısı babamın tekmelerine yumruklarina mahrum kalmış şekilde heryeri kırık."Yasemin bir markete gidip gelebilir misin"
Tamam diyip üzerimizi giyip çıkıyoruz. Tabi buralar yobaz insanlar topluluğu... insanlari yiyecekmiş gibi bakıyorlar. Markette alışveriş yaparken iki erkek yanımıza gelip ;
"Off hatunlara bak " diyor .
Oturduğumuz mahalle ne kadar iğrenç diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
Tabi bu arada herşeyi snape atıyoruz
-"Aşkımla alışveriş yapıyoruz"-" ay nasil da seviyorum" vs vs
Birbirimize iyice alışıyoruz iyi birine benziyor gelecekleri görme potansiyelim olmasını istiyorum tabi bunları yazarken ...
Akşam babam geliyor yemek falan yedikten sonra ezgiyle biraz dışarı çıkıyoruz ezgi benim kıyafetlerimden giyiyor bende giyip çıkıyoruz yobaz insanların bakışları arasında yakın zamanda tanıştığım biriyle buluşuyoruz emre ; benden böyle en az bi 20 cm uzun, esmer,kaslı, yapılı ,18 yaşlarında birisi . Parka falan gidiyoruz eğlenceli saatler geçiriyoruz anlayacağınız. Tabi snapler aldı başını gidiyor. Eve geliyoruz kardeşlerim başlıyorlar bizde parka gitmek isteriz diye saat baya geç olmuş annem yok mok dese de ikna edip gidiyoruz küçük kardeşim ;"Anne ezgi ablayi çok sevdim ben keşke oda bizim kızımız olsa"
diyor
Ezgi'nin anne babası ayrılar buna bağlı olarak da ezgi dışarda sevgi arayan birisi aradikça kendini yanlış yola sürükleyen... Kardeşim yanılmış olacakki nefret bana kelimeleri zar zor yazdırıyor .Parkta tramboline falan biniyoruz şarjım 23 çok iyi hatırlıyorum bir sürü snap atıyoruz 400 saniye snap ne demek ...
Eve gidiyoruz kardeşlerim pasta istiyor .
"Hadi yapalım mı "
"Olur"
Ezgiyle başlıyoruz yapmaya biz tabi oyalana oyalana yapana kadar saatler geçiyor. Biz pastayı bitirdigimiz de kardeşlerim uyumuş oluyor . Bizde gece kendimiz koyup yiyoruz onun elinde telefon benim elimde telefon ...
insanlar artık o kadar çok alışmış ki telefon bağımlısı olmuşlar. Mesela şuan bunları dolmuşta yazıyorum hava yağmurlu camlar buharlanmış. Kafamı kaldırıp baktığımda herkesin elinde bir telefon yüzlerine bir gülümseme yerleşmiş parmakları bi o tuşa bi bu tuşa kaymasını izlerken dalmışım kafasını kaldırdı genç birisi göz göze geldik bi utandım her neyse.
Pastayı yaptıktan sonra bi oh çekip odaya geçiyoruz bildirim geliyor bildirim çubuğunu indiriyorum hayatımı değiştirecek kişiden ilk mesaj ...