Gölgende Yürüyorum

9 0 0
                                    

"Hadi eve geç kalıyorum "

Otobüs durağına doğru yürüyoruz saat 20.15 civarı ilk defa bu saate kadar dışarda durduğumu hatırlıyorum.

"Ee tercihini yaptın mı o kadar fedakarlık yaptığın kızı mi tercih ediyorsun benim gibi birini mi "

"Verdim"

Kim der gibi bakıyorum

"Şuan sarıldığım kişiyi tercih ediyorum "

O an kalbimdeki bütün kelebekler canlanıyor . Hepsi rengarenk oluyor, karanlık beynimde canlanan renklerime sebep olan adam iyiki varsın iyiki vardın iyiki... Kalan ömrümü seninle geçirebilirim 7 milyon insan içerisinden , sigara dumanı saçlarına , acıları yüzünün derinlerine karışmış insana aşık oluyorum. Onda kendimi buluyorum . Gözlerinin içinde hayat var , herşeyden uzak bi hayat dertlerden , sıkıntılardan , acılardan uzak bir hayat ve ben hep o hayatta yaşamak istiyorum. Gökyüzümü maviye boyayan adam hayatıma hoşgeldiniz ...

Baya bi zaman bekliyoruz hiç gelmesin istiyorum . Kulaklığını çıkarıp müzik açıyor , Kulaklığın bir tarafı bende bir tarafı onda oluyor. Ben yere bakarken kafasını kaldırıp bana uzun uzun bakmasını görmüyor değilim . Eve gitmiyecektim çünkü geç olmuştu eve almazlar sanırım bu saatte .

'' İkinci kez bir kızın yanından gitmek istemiyorum sanırım oturdu yanıma ve sanki hiç duymadığım şarkıyı fısıldadı kulağıma , dudağından dudağıma bir ömür kalacak nota bıraktı , yüreğimin en ücra köşesinde canlanan hislerim oldu , gözlerimin içine baktığındaki gülümsemesi , gördüğüm pişmanlıkları , gözünden düşen her damlada canımın yanması aşktı işte adı . Hareketleri falan çok değişik biriydi ilk gördüğümde ağzında kolayı falan saçma sapan hareketler yaparak çocuk gibi davranarak içiyordu ne iğrenç kız kullanıp yol veriyim diye düşünüyordum . Bilmiyordum ki o bir okyonus olacaktı ben içinde bir balık . Elimde olsa kokusundan biraz alıp götürürdüm . Boyu minicik olduğundan onu minik diye severdim . Çok minicik değildi ama ben ilk gördüğümde acayip şaşırmıştım. Çünkü baya uzundu topukluyla o kadar beklemiyordum . Ah be kadın nasıl nerden çıktın karşıma bilmiyorum ama ben seni minik olarak da severim iyiki çıktın be kadın iyiki . Ilerde keşke tanimasaydim diyeceğim son kişisin unutma seni çok sevdiğimi unutmayacağın gibi bunu da unutma . Gidebilmeyi ne de kalmayı becerebilecektim sadece ona acı çektirecektim. Bile bile çıkıyoruz bu yola . Kendisine çeken kokusu beni ne kadar kendisine çekebilirse o kadar çekmişti . Hoşbuldum gönlümün en ücra köşesini canlandıran kadın ''

Son 2 dakikası kalmıştı sarıldım kokusunu içime çektim ciğerlerim bayram etsin biraz belki ilerde bidaha bu kokuyu bulamaz . Saat 10 a gelirken eve geldim doğrusu yengemgile ne kadar geç kaldıysam beni bekliyorlardı arkadaşımla son 4 şarjım vardi çok iyi hatırlıyorum onda da fotoğrafimiza bakmıştım hemde son parlaklık son bakın 4 şarjla hemde düşünün artık şimdi ona bunu deseydim haykırırdı .

"Geldin mi eve "

"Evet"

Hemen bengiye anlatıyorum

"Kankaaaa ben aşık oldum

"Kime lan "

" Hayatımı değiştiren , güzelleştiren yanimdayken herşeyi unutturan bir adama , o kadar güzeldi ki kanka ya bi insanla sarılınca nasıl bu kadar bütünleşebilir bi insan ? Nasıl bu kadar herşeyi gibi hissettirebilir ? Omzunda ağladım ve bildiğin bütün acılarım bir anda geçti , hani hep kanadı kırık kelebeklerim vardı ya ruhumda o adamın tilkilerine aşık oldular . "


"Ayyy çok tatlısiniz olum ya "

Gece uyumayip ona up uzun bi mesaj yazıyorum sabah verdiği cevap ;

"Hayatımın en güzel 10 dakikasını geçirdim bunu okurken "

Sonradan öğreniyorum her uzun mesaj yazdığı kişi gidiyormuş kendine söz vermiş yazmayacakmış kimseye .

Gün boyu yengemle geziyoruz gökhanla konuşuyoruz tabi bu arada

Arıyor ;

"Bugün cengizhan gizem falan bize geldi "

Gizem bankasıdır gökhan'ın hem kankası hemde , hemde işte o anlar .

"Ee"

"Cengizhan kapıdan direk girince ben yasemine aşık oldum dedim şaşırdı falan ağladım dizine yatip. Gizem ağlamamla dalga geçti gizem gülme dedim güldü bardağı fırlattım kafasında patladı "

Ağlayarak onu dinliyorum hiç sesimi çıkarmıyorum onu getirdiğim halden memnun değilim içimi acıtıyor .

"Anneme gittim sarıldım ağladım noldu dedi anlatamadım ne deseydim aşık olduğum kız başkalarıyla yatıp kalkmış kardeşimle seks muhabbeti yapmış çevremle konuşmuş bu bana koyuyor gururuma dokunuyor mu deseydim "

Bunların üzerine normal olacakki soğuk davranıyordu . Bizim her aramız bozulduğunda yağmur yağardı o gün gökyüzü bize çok ağladı . Gökyüzü ağladı , ben ağladım, gökhan ağladı , biz ağladık.

Yazarken kendimden soğumama sebep şeyleri yazıyorum kendimden nefret ediyorum gerçekler kendimden nefret ettiriyor . Sevmiyorum güçsüz hallerimi ben aynaya baktığımda mutlu bir kız göremedim hiç . Hep ağlayan , üzülen , sıkıntılarıyla başa çıkamayan , sol tarafı ağrıyan bir yasemin gördüm .
Hic bisey diyemedim sustum sustum sustum hep hep hep . Ağladım hep ağladım . Biz sustuk içimizdeki acılar konuştu kalp kırıklarımız konuştu.

Whatsapp durumumu bizim şarkımız olan yüzlerce kez dinlediğim hiç de dinlemekten sıkılmayacağım şarkının sözlerinden bişey yapıyorum "Özledim seni harbiden" . 01.Ağustos

Gece oldu o kadar soğuk davraniyordu ki anlam veremedim aksama kadar ağladım gidecek gibiydi yazmadi bi süre görüldü atmadı ilerde hep yapacağı gibi . Hiç konuşmadık akşam yapamıyorum dedi sadece yapman lazımdı bizim için .

Gece saatlerce ağladım yorganımı başıma çekip karanlığımda boğuldum en sevdiğimiz şarkının sonunun gelmesini beklemeden her seferinde başa sararak ağladım. Yine yanimda sen ol sana sarılayım senle ağlayım isterdim . Gidiyor musun yani bu kadar mıydı bir gün mü sürecekti bir gün mü mutlu oldum ben bir gün mü ? Kokun kokuma bir kere mi karışacaktı ? Söylesene adam benim geçmişim senin çevren bizi bitiriyor mu ? Içimde bağıran çığlıklarımı susturacak birşeyler söyle be adam sustur çığlıklarımı. İçimdeki kelebekler siyaha dönüştü. Gökyüzümü maviye boyayan adam siyaha boyamak bu kadar basit miydi ? Dokunduğun yerlerim çok ağrıyor eğer olsaydın bi gülümsemen yeterdi sanırım bir kere baksaydın bana yeterdi kalbimi canlandırmaya . Şimdi gitme adam çok erken olur bu ayrılık "

Temmuz giderken bir yaşamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin