30 temmuz 2015

11 0 0
                                    

Gökhan Gündüz'den yazısını görüyorum. Bu bildirimin içimdeki herşeyi canlandırıp sonra öldürecegini ,hayatımın dönüm noktası olduğunu bilmiyorum... kendimi değiştirecegim bir bildirim olduğunu bilmeden açıyorum.
Aslında önceden instagramda gördüğüm birisi hani bu aralar popi deyimi olan insanlardan birisi. Insanlar egolariyla kendilerini tatmin etmekten başka hiç bir şeye yaramayan lanet varlıklar benim kafamda . Internet ortamlarında fame olsam ne olmasam ne bu benim ne işime yarayacak diye düşünen yok buna bende dahil olmak üzere . Kendini beğenen her insanin egosu vardır gizli köşelerinde kendine itiraf edemediği ...



"400 saniye snap nedir" ~ardından günümüz gülme şekli random~

Snaplerimi izlemiş olmalı ki böyle bir yorum sahibi olmuş. Böylece konuşmaya başladık. Onu tanıyınca snapimi izlemesinin bile tesadüf olduğunu söyleyebilirim . Laf arasında soruyorhm ;
"İnstagram var mı "

"Gokhanoloji"

Takipleşiyoruz. Fotoğraflarına bakıyorum çok masum bi yüzü var gözlerine bakınca birşeyler içinizde kıpırdıyor belki de ben ona herşeyim sıfatıyla baktığım için bana öyle geliyor . Bir snap daha ;

"Yüzü güzel olan kızlarin fiziği güzel olmuyor fiziği güzel olanlarında yüzü"

Ezgi de başımda snaplerimizi okuyor bu mesajı görünce başlıyor konuşmaya , hadi hadi kalk... fizik fotoğrafı atalım... fiziğin çok güzel senin ya... hadi kanka nolur ...

" Ya kanka banane uğraştırma ben üşengeç biriyim "

Bunlari söylerken her zaman ki gibi kafama battaniye çekmiş telefonla uğraşıyorum. Ya hadi diyip kolumdan çekip kaldırıyor. Üzerimde sarı beyaz çizgili straplez mini bi gecelik var yatağın üzerine oturup bacak bacak üzerine attırıp fotoğrafı çekip yeni tanıştığım aslında yüzü küçük gösterse de 18 yaşında olan, hiç bir şeyi umursamaz gibi görünen(sadece görünen), instagramda popi tabirine uyan , egoist görünen (göründüğü gibi olmayan) , kişiye atıyorum. Aslında eskiden muhabbetim olan bir çok kişiyle arkadaş konuşmaktan çekiniyorum bu nedenle. Ezgi olmasa konuşmazdım diye düşünüyorum. Tabi İnsanız her zaman fikirler değişebilir. Fikirler ve insanlar ...
Telefon titriyor ; Gökhan Gündüz'den

"Hassiktir"

"Noldu"

"Fizik de yüz de çok iyi "
.
.
.
"Wp den yaz 05073......"

Wp den yazıyorum konuşuyoruz zaten çok az konuşuyoruz yarın Kızılay'a inelim diyordu ezgi gökhan'ı da çağırıyorum.

"Sende gel istersen"

"Tamam bakalım"

Uyuya kaldı sanırım uykulu gözlerinden öpmek istediğim adam ...
Biz geç saatlere kadar uyumuyoruz uzun bir gece oluyor . Bakire olup olmadığını bilmiyor aslında . Bence her kızın bundan şüphesi vardır bi erkekle beraber olmasa bile her sorduğum kızın şüphesi vardı.
Ertesi gün gözlerimi açtığımda ezgi üzerime uzanmış beni uyandırmaya çalışıyor bi sağa bi sola kıvranip duruyor. Her zamanki gibi tavanım gülümseyerek Günaydın diyor soğuk ve donuk halde . Her zaman kas katı kesilmiş oluyor benim acılarımı dinlemekten olsa gerek.



"Hadi uyan"

Günlerden 30 temmuz 2015 bi çalar saat gibi başımda ötüyor bunun susturulma düğmesi falan yok mu tanrım,uyumak en sevdiğim bana bir uyuma alanı verin daha birsey istemem(veya istemezdim). Annem bugün evde yok arada sırada evlere temizliğe gider yani artık şu günkü durumda maddi olarak geçinmek zor illaki bir kişinin getirdiği maaşla yetinilmiyor. Hele de marketler bir iki poşet birşey alıp çıksan da 100 liradan aşağı tutmuyor.
Ezgi başıma kadar çekip kendime karanlık ortam yarattığım sakinlik yaratmak istediğim yorganımı kaptığı gibi götürüyor artık mecbur zoraki uyanıyorum etrafa bakıyorum kırmızı kapaklı çalışma masasının üzerinde akşamdan kalan pasta tabaklari bulaşığı yediğimiz abur cuburlar falan ... Yan yatağa bakıyorum Ezgi elinde telefon elleri bi sağa bi sola kayıyor mesaj yazmaktan annemin de dediği gibi ellerimiz ağrımıyor mu ?

Temmuz giderken bir yaşamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin