BÖLÜM=11

7 1 0
                                    

"Ne oldugunu bize anlatıcakmısın artık"
"Gidince ögrenirsiniz alo menejer hyung hemen acilen özel jeti hazırla hemde hemen bir bir saate orda oluruz çabuk ol altı kişiyiz"
"Tae ne oluyor"
"Jin ögrenirsiz"
Hayır anne baba beni bırakmayın yalvarırım bırakmagın abim gibi gitmeyin somra jet ucaga bindik iki saate vardık hemen taksiyle hastaneye geldik amaliyata almışlar hemen oraya gittik teyzem halam herkes ordaydı bense kolidorun başında duruyordum sonra seslendim
"Ne oldu nasıl oldu bir şey soyleyin yalvarırım"
Kimseden ses çıkmıyordu bu sefer kendimi yırttım yere çöktüm ve yeri yumruklamaya başladım bir yandanda soyluyordum
"Allah rızası için soyleyin nesi var nasıl oldu lütfen söyleyin"
En sonunda ayaga fırladım cemin yakasına yapıştım
"Sen beni aradın durumları agır dedin sen bir şey biliyorsun söyle cem yalvarırım söylee"
Cemin ayagının dibine oturdum ve bacagına vurmaya başladım
"Siz nasıl akrabasınız nasıl yakınlarsınız teyze nolur soyle"
"Yolda gidiyorlarmış tırın "
Hayırrrrrrrrrr
"Anne baba lütfen benimle kalın benimle"
Tae beni tuttu ve oturaga oturtu.
Nerdeyse aradan iki saat geçti ve hala heber yoktu
"Neden hala çıkmadılar yoksa bir şey mi oldu bir şey oldu kesin"
"Hayır olmicak sevgilim melisa gözlerime bak onlar ordan sag çıkıcak"
"Ne diyor bu çinli"
"Cem kapa çeneni hem o çinli degil"
Bekledik bekledik bekledik sonra doktor çıktı
"Sinem ve gökhan yakınları"
"Benim doktor"
"Hayati tehlikeyi atlattılar yani amliyat başarılı geçti geçmiş olsun"
"Allahım sana sukurler olsun "
"Ben sana ne dedim sevgilim o masadan sag salim çıkacaklar demedim mi"
"Dedin"
Tae'ye sarıldım hemde sıkıca sonra ilknura sonrada nilay'a sonra arkamı döndüm
"Sizler gidebilirsiniz burda durmanıza bir anlamı yok"
"Melisa kore sana yaramamış nasıl konuşuyorsun sen bizimle biz senin ail"
"Evet ailemsiniz ama ben varım arkadaşlarım ve sevgilim var siz gidin eve gelin gelicekseniz geçmiş olsuna"
"Sevgilin mi kim"
"Sanane cem kendi kendine odunlaşma"
"Tamam melisa sen degişmissin hemde çok biz gidelim"
"Melisa napıyorsun sen"
"Ben ne yaptıgımı biliyorum ilknur hadi artık odaya girelim"
"Peki"
^1 HAFTA SONRA^
Annem ve babam çok iyilerdi taburcu oldular evde dinleniyorlar babam ısrar ediyor koreye dönüp okuluma devam etmemi ama ben ise onları bırakıp gitmek istemiyorum bu bir hafta boyunca tae'de yanımda kaldı
"Annecim babacım sizi bırakıp gitmek istemiyorum"
"Hadi ama melisa kızım okulun var orda,hem biz iyiyiz"
"Hem sen su cocukla git o sana deger veriyor kızım"
"Anne utandırıyorsun beni"
"Melisa birlikte dışarı çıkalım mı hem bana rehber olursun"
"Melisa ne diyor bu çinli"
"Dışarı çıkıp ona rehber olmamı istiyor bu arada o koreli çinli degil"
"Tamam siz çıkın hadi biz iyiyiz hem damada izmiri gezdir"
"Baba damad deme biz arkadaşız"
"Hep filmlerde de öyledir zaten diymi"
#YAZAR AGZINDAN#
İşte buralar klasik o yuzden hızlı gecicem ben andrealin tutkusu bir kızım butun eserlerimde en az bir kaza kavga dövüş vardır şimdi konuya döneyim bakın simdi eger elinizde olsaydı zamanı ileri sarmazmıydınız ben sarardım ve burdada yapıcam şimdi sizi bir yıl sonrasına götürücem ama önce biraz heyecan yaşıyalım zamanı gelince götürücem sizi bu arada mucizelere inanmıyorsanın bence inanın çünki bu hayatta her şey mümkün...
#YAZAR AGZINDAN SON#
Bugun tam üç ay dört gün ay oldu koreye geleli ve tae ile evlenmeye kara verdik bunun için annemler turkiyeden gelicekler tabikide tae'nin özel jetiyle nilay jin ve ilknur jimin onlar çoktan abayı yaktılar bile gazetelere televizyonlara çıktık biz sevgiliyiz diye soyledik.
"O kimdi aşkım telefondaki"
"Hiç kimse eeee bugun napıyoruz"
"Seni bilmem ama ben işe gidicem"
"Tamam ama işe gitmesen bugunu birlikte geçirsek"
"Olmaz bebegim"
"Tamam ama ben seni bırakayım iş yerine"
Bu arada ben stajerlik yapıyorum iş dedigimizde o neyse ama tae telefon bitiminde çok garip konustu nesi vardı acaba niye benden saklıyorduki neyse ben evden çıktım ve çalışdıgım yer olan big hit entertiment'te stajer olarak..

I HATE YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin