"Olmıcak merak etme sana olmadıgı gibi onada olmıcak canım"
İlknura sarıldım sımsıkı sonra aklıma her turlu sey geliyor.
Bir saat oldu tae içeri gireli ama sonra anons geldi
"Acilen A pozitif kan grubu kana ihtiyaç vardır iki numaralı amaliyathanedeki hasta için A pozitif kana sahip olan kişiler veya kişi heöen kan alma odasına gelmeleri rica bulunur A pozitif"
"İşler kötüye gidiyor diymi ölüyor tae ölüyor"
"Jung jhope ve jimin bizim kan gruplarımız hadi yuruyun gidelim kan verelim"
"Tamam"
Hepsi birden gitti bir tek jin ile suga'nınki uymuyor.Suga bana öfkeyle bakıyor.
Jimin jhope jungkook ve rapmon döndüler hemşire ise yedi tup kan torbasıyla ameliyathaneye girdi.
Yaklaşık bir saat sonra doktor çıktı ve klasik sözü
"Kim tae hyung'un yakınları"
"Biz"
"Kurşunu çıkardık kursun nankçrdür bir yerden girdimi diger hiç beklemedigimiz yerden çıkar bizim kursun ise mide boşlugundan grip omur ilig soganının lrda durmuş içine girmemiş ama saniyelerce durdugu için beyninin hafıza tarafı dedigimiz yere buyuk etki vermiş ve buda hastanın hafıza kaybına neden olmuş"
"Yani"
"Hasta hafıza kaybı yaşıyor"
"İyi ama durumu"
"Evet geçmiş olsun"
"Nededim ben sana iyileşicek demedim mi"
"Dedin dedin ben gidiyorum o zaman yanına"
"Durdugun kabahat"
"Suga dur bırak yalnız kalsınlar sonra gireriz "
İçeri girdim gözleri kapalıydı onu seyrettim melek gibiydi ama benim melegim.
~~
Gözlerimi açtıgımda bir odadaydım nerdeydim ben kafamı çevirdigimde koltukta güzel bir bayan uyuyordu kimdi bu melek miydi ben kimdim neydim niye burdaydım sonra birinin bana açıklama yapması gerikiyordu ve bende o guzel bayanı uyandırmayı denedim
"Hey sen pişşşşşşt bayan bakarmısınız"
"Hı uyandın demek seni beklerken içim geçmiş ismini hatırlıyormusun"
"Eeee şey benim adım hayır bir şey hatırlamıyorum kimim ben"
"Tamam senin adın tae hyung ve sen benim sevgilimsin"
"Bir sevgilim olsaydı hatırlardım degilmi"
"İşte sorun da bu sen hafıza kaybı yaşıyorsun bak biz seninle bir yıldır çıkıyoruz ve sen be-"
"Üzgünüm kalbini kırmak istemem ama sebi hatırlamıyorum ama jin jimin jhope suga jungkook rap monster ve suga'yı hatırlıyorum ama seni hayır"
"Hatırlıcaksın beni bizi"
"Çık odamdan ve onları çagır"
"Sizi çagırıyor"
"Sen nereye"
"Ben biraz yalnız kalıcam"
"Tae nasılsın"
"İyi ama o kız kim sevgilim oldugunu soyledi"
"Ha-"
"Evet sevgilin biz sana yardımcı olıcaz"
"Nasıl yani"
"Şöyle jin hayatım siz altınız dışarı hadi bebegim"
"Harika şimdi nilay gidiyorsun tableti getiriyorsun herşeyi şimdi tae sende bizi iyi dinliyorsun"
"Herşey hazır şimdi anlaman kaldı"
"Sen tae 15 ocak 2015 burda koredeydin"
Onlar anlattı ben ise hiç bir şey anlamadım sadece dinledim ve anlamadım sonra hele şükür bitirdiler
"Anladın mı"
"Hatırlmadıgım şeyi nasıl anlarım ki bakın eger öyleysek de bırakın zamla hatırlayayım"
"Tae bazen bir şeyin zamanı geldiginde o burda olmaz hadi nil biz çıkalım bu eskisinden de odun"
"Haklısın"
Çıkıp gittiler ve ben ise o guzel kızı hatırlamaya çalışıyordum
"Ne sersiniz bir sonraki dunya turunda nereye gitsek"
Onlar konuşuyordu ben ise düşünüyordum sonra aklıma belki o bana anlatabilir.Bir hafta oldu ve bu hafta içinde o benim ziyaretime gelmedi bende bugum taburcu oluyordum ilk işim onun yanına gitmek.
Eve geldigimde odamda zorla yataga yatırıldım ve yanımda jin vardı gardiyan
"Jin sana bir şey sorabilirmiyim"
"Tabi"
"O nerde yaşıyor"
"O kim melisa mı karşı evde hatta odalarınızın katı bile aynı"
"Hmm benim ona özür borcum var gitsem"
"Olmaz dinlenmelisin"
"Peki"
"Tamam hadi uyu"
"Bana su getirirmisin"
"Tamam"
Jin çıkar çıkmaz yataktan fırladım ve ayaga kalktım pencereye geçtim ve aşagı dogru inmeye başladım sonra aşagı imdigimde onun penceresine tırmandım
"Hey napıyorsun"
"Hiç sen"
"Bende odan guzelmiş"
"Bunu ikinci kez söylüyorsun"
"Neden bana bakmıyorsun"
"Beni hatırlamıyorsun bende beni hatırlamayanla işim olmaz eger bu aşık oldugum adamsa"
"Bak hem diyorsun hafıza kaybı yaşıyorsun hemde diyorsun beni hatırlamayanla işim olmaz"