Sana sarılsam hiç ama hiç bırakmasam sonsuza kadar öyle kalsak
"Tae sevgilim sana ihtiyacım var"
"Melisa nerdesin niye gittin"
"Gitmedim benim sana ihtiyacım var tae"
"Benimde sana ihtiyacım var melisa melisa gitme"
Gitmeeeee.
Ben neden bu haldeyim dogru melisa gitti hayatım alt üst oldu
"Selam"
"Yalnız bırakın beni"
"Tae hadi gidelim gel"
"Yalnız bırak kelimesinden ne anlıyorsun"
"Seni anlıyorum tae kalbin acıyor aglamak istiyorsun dayanamıyorsun elin kolun baglı onu bırakmasaydım diyorsun diymi"
"Lanet olsun git başımdan seni tanımıyorum git burdan"
"Ben fatih melisa'nın abisi"
"Ne onun abisi öldü"
"Hayır yaşıyor sapa saglam burdayım"
"Ne oldu sana neden geri döndün ve sana ne oldu"
"Ben bir ay önce döndüm öldü olarak görülmek bilinmek işimi daha dogrusu onların işine yaradı"
"Bir dakika neyden bahsediyorsun"
"Bak kardeşim gerçekten öldüyse seni severek öldü ben onu özlüyorum ama ben artık onun abisi olamam hoşçakal"
"Hey dur neden onun abisi olamazsın"
"Eger onu bir gün görme şansın olursa ona abin seni çok seviyor dersin tae"
Aferin sana tae olmayan biriyle konuşuyorsun delirmissin.
Kaç saat geçti bilmiyorum ama bayadır burdaydım artık eve gitmem ve melisanın odasında durmam gerek melisa seni çok özledim lütfen bir işaret gönder yada ben yaşıyorum al işte karşındayım de.
Eve geldigimde kapıda rapmon vardı elini onmzuma koydu ve ben ise içeri girdim melisa'nın annesi babasıda burdaydı herkez aglıyordu jin yanıma geldi
"Biraz iyimisin"
Hiç bir şey soylemeden yukarı çıktım merdivenleri çıkıyordum neden ayaklarım geri geri gidiyordu neden bu odaya girmek istemiyordum neden ama en sonunda girdim kısa bir zaman da olsa burda bu odada bir suru anılarımız var bizim,yatagına oturdum yastıgını aldım ve kokusunu içime çektim filmlerde ölen kişi ölmezdi iki gün sonra çıkar gelirdi sende gelicekmisin melisa? keşke gelsen zamanı geri alsam seni bugun big hit'a getirmezdim keşke öyle bir şey olsa.
~~~
"Aferin melisa böyle drenme işimiz bitince sen gidiceksin devam edin"
"Lütfen beni bırak neden beni kaçırdın"
"Çünki seni begendim fizigini beynini hücrelerini sen benimsin bu deney boyunca"
~~~
#YAZAR AGZINDAN#
Evet melisa hem öldü hem ölmedi tamam böyle şeyleri çok seviyorum ama big hit'ın bombalanması gerçekte Allah korusun neyse dedigim gibi hadi zamanı hızlandırıp tam bir yıl sonraya gidiyoruz kemerlerinizi baglayın nefesinizi tutun ve hazır olun...
#YAZAR AGZINDAN SON#
^1 YIL SONRA^
Bugun tam bir yıl oldu melisa'nın benden gitmesi ama sonra anlıyorumki ölen kişi en yakınınızda olsa onu kalbinizde yaşatmaktır ben öyle yapıyorum son bir yıldır hiç yeni yapılan big hit'a gitmedim danslara gitmedim klip bile çekmedik ama artık şarkıcılıgı bıraktım yani hala BTS'in bir üyesiyim ama şimdi ise hayat daha kolay oldu nilay ve ilknur ise mutsuzlar ben mucizelere inanır oldum evet melisa gitti ama ya gitmediyse yaa yakınlarda bir yerlerdeyse keşke gelse sarılsa bugun kelebek vadisindeyim her gun oldugu gibi buraya ev mi yapsam neyse hayat devam ediyor
~~~
Bugun bir yıl oldu tae'den ayrılalı o deli adam istedigi herşeyi aldı ve beni bıraktı ben ise koreye dönücem tae'nin karşısına çıkıcam ben ölmedim yaşuyorum artık üzme kendini dicem ona sarılcam ve hiç bırakmıcam.
O her zaman kelbek vadisine gider bende oraya gidicem o beni bekliyor.
~~~
Hayat nedir?diye diye sorsalar bana ben ise bir kutuya hapsedilmiş gibi hissetmek ekinden herşeyini alırlar elin kolun baglıdır ama bir şeye inanırson bir gün bu kutudan kurtulmayı eger o gun yakınsa çıkıcaksın özgür kalıcaksın, neden içim kıpır kıpır neden mutluyum neden bugun bir şey olucak gibi hissediyorum neden.
Merdivenlerden aşagı indim ve arkamı döndüm yürümeye başladım sonra o koku melisa'nın parfümü gibi kokuyor yok canım sacmalama tae
"Tae "
Ama bu ses arkamı döndüm ve bu olamaz dudaklarımdan onun ismi fısıldadı
"Melisa"
"Tae aşkım seni çok özledim"
O bana sarıldı öptu ama ben karşılık veremedim çünki şoktayım melisa yaşıyormuydu kendimi topladım ve onu...