MERHABA BU BÖLÜM HİKAYE HAKKINDA ÖN BİLGİNİZ OLMASI İÇİN YAPILMIŞTIR OKUMAZSANIZ BİRŞEY ANLAMAZSINIZ DEMİYORUM AMA OKURSANIZ HİKAYE HAKKINDA DAHA KAPSAMLI BİLGİNİZ OLUR BUNDAN SONRA BÖLÜMLERİM HAFTADA İKİ KERE (PERŞEMBE VE PAZARTESİ ) YAYINLAYACAĞIM VE BÖLÜM KISALIĞI GİBİ Bİ DERDİNİZ OLMAYACAK ÇÜNKÜ BEN BU HİKAYEYİ 2014 YILLARININ SONLARINDA BİTİRDİM SADECE ŞUAN BİR SÜZGEÇTEN GEÇİREREK YAZIYORUM HERKESE İYİ OKUMALAR.
GEÇMİŞTEN KESİT
''Baba ben seni bir daha göremeyecekmiyim, neden beni bırakıp gidiyorsun ?'' daha 4 yaşında bir çocuktum babamı neden birdaha göremeyeceğimi henüz kestiremiyordum hem babalar minik kızlarını bırakmazlardı değil mi kesin benim yakışıklı babamın yaptığı bir şakaydı bu öyle olmalıydı.
''Babacım ben seni çok sev..''cümlemi tamamlayamadan babam beni durdurdu sadece onu sevdiğimi söyleyecektim dolan gözlerimi ona çevirdim . ''Kızım , Anka'm benim bu olanlar için çok özür dilerim sana yaşattıklarım ve yaşatacaklarım için özür dilerim tek suçun benim kızım olmak ama artık bu problem değil çünkü benim kızım değilsin''iyice dolan gözlerimden bir damla yaş düşmesiyle ağlamaya başladım ''Yoksa artık beni istemiyormusun ,sevmiyomusun beni''
Babamın gözünden de bir damla yaş düştü ''Seni artık istemiyorum tam bir başbelasısın keşke doğmasaydın şimdi git ve birdaha gelme'' Babamın birden bana böyle davranmasına aklım sırrım ermiyordu babama küsüp hızla arabaya bindim o yaşta yapabileceğim en büyük trip konuşmamaktı evet evet babamla bir daha konuşmayacaktım!
Benim arabaya binmem ile annem şoför koltuğundan indi ve babamın yanına gidip ona bağırmaya başladı kapıyı açık bıraktığından dolayı her şeyi duyabiliyordum.
''Onunla nasıl öyle konuşursun onu ne kadar üzdüğünü görmüyormusun ''annemin bu sözüne karşın babam''Böyle olması gerektiğini biliyorsun Nur üzgünüm ona iyi bak ne yapacağını biliyorsun hem o bizim kızımız bizim ankamız ve ben eminim benim kızım adının eridir küllerinden doğacak.''
Bu babamın son sözleriydi annemin tekrar arabaya binmesiyle ona döndüm '' Abimle kumru gelmiyormu ben özlerim onlarda gelsin.'' sözümün bitmesiyle abimin sesini duymam bir oldu.
''Anne bizi böyle bırakıp gidemezsin benimde sana ihtiyacım var anne '' boğazı yırtılırcasına bağırıp arabayı tekmeliyordu işte tam o an anladım onları uzun bir süre göremeyecektim abimin bacağına yapışmış ikizim kumruyu görünce ona bakarak gülümsedim canım ikizim korkmuştu besbelli annem daha fazla durmadı orda oysa benimde abime babama ikizime ihtiyacım vardı arabanın çalışmasıyla hızla camı açtım
''Abiii , kumru beni unutmayın sevgilime aşkıma ve tipsize söyle onları çok seviyorum ''ve abim ilk defa minik arkadaş grubumuzdan erkek olanlara aşkım vs dememe kızmadı ve ben bizim bir birimize verdiğimiz sözü tekrarladı
HERZAMAN VE HEP BİRLİKTE
Bu benim onlara son sözümdü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SENİ ÇOK SEVDİM
RomanceKendilerini aile zanneden insan toplulukları ve onların akıl almaz sırları.. Bunca kötülüğün bir bedeli olmalı ama bu bedeli kim ödeyecek ? Tabi ki çocukları... Anka'nın küllerinden doğma hikayesine hazır mısınız ? O zaman sıkı tutunun başlıyoruz.