KARIŞIK BİLGİLER 3

262 4 0
                                    

Uzun bir bölüm oldu votelemeyi unutmayın!!

+LeonardoDa Vinci aynı anda bir eliyle yazı yazıp diğer eliyle resim yapabiliyordu.

+Arıların başlarının üzerinde 3 küçük, ön tarafta ise 2 büyük olmak üzere toplam 5 gözleri bulunuyor.

+Coca Cola'da renklendirici kullanılıyor; gerçek rengi ise yeşil.

+Eğer Her Sinek Yumurtasından Bir Sinek Çıksaydı Dünya Yüzeyinde 14 Metre Kalınlığında Bir Tabaka Oluşurdu.

+Patlıcanda Bir Miktar Nikotin Bulunur.

+Filler, sırtlarındaki deri kıvrımlarını sivrisinekleri ezmek için kullanırlar.

+Dil İnsanın En Kuvvetli Kasıdır.

+Eski Mısırlılar kedileri öldüğünde kaşlarını kökünden kazıyarak yas tutuyorlardı.

+Artık nesli tükenmiş olan Yünlü mamut isimli mamut türünün canlıları Mısır Piramitleri inşa edilirken varlardı.

+1960'larda CIA, Rus konsolosluklarında casusluk için, Akustik Kedicik ismini verdiği programında, cerrahi yöntemle kedilerin içine mikrofon, pil ve anten yerleştirerek kedileri dinleme cihazına dönüştürdü.

+Bir kaba çok fazla sayıda antepfıstığı doldurursanız, bir süre sonra kendiliğinden ısınacak ve patlayacaklardır.

+Bir denizanasının %95'i sudan oluşmaktadır.

+Bir erkek aslan yönetimi ele geçirince tüm yavru aslanları infaz eder.

+Ne zaman öleceğini bilen tek canlı komodo ejderidir.

+Bebeklerin parmak izleri anne karnında 14.haftada oluşuyor.

+Çin de ölürseniz cesediniz yakılır çünkü Çin de yer kalmadığı için ölülerin yakılma zorunluluğu vardır.

+Fazla su içmek bir insanı öldürebilir.

+Ölmeden yapabileceğiniz en keyifli şeyler listesi ile yapabileceğiniz en zararlı şeyler listesi hemen hemen aynıdır.

+Duruşu İle Bir Aslanı Anımsatan Tibetan Mastiff ( Tibet Mastifi ) Cinsi Dünyanın En Pahalı Köpeğidir.

+İnsanların, havanın kapalı olduğu günlerde daha az mutluluk hormonu salgılaması, bilimsel olarak kanıtlanmıştır.

+24 Şubat 1954′te tüm İstanbul Boğazı buz tutmuş ve insanlar yürüyerek boğazı geçmiştir.

Portakalın adı Türkçeye "Portugal" yani Portekiz ifadesinden geçmiştir. Bunun nedeni Osmanlı'ya portakal meyvesinin Portekiz'den gelmesidir.

+Kuzey Kore ile Finlandiya'yı ayıran tek ülke Rusya'dır.

+Dünyadaki ilk telefon rehberinde sadece elli isim yer almıştı. 1878 yılının şubat ayında Connecticut New Haven'da yayımlanmıştı.

+Aşk kelimesi, Arapça aşekadan gelir. Aşeka, bir ağacı saran, besinini ağaçtan alan ve zaman içinde ağacı kurutarak öldüren sarmaşığa denir.

+Dağcılar gelenek olarak öldükleri dağın eteklerinde gömülür. Everest Dağı'nda 200'den fazla dağcı cesedi bulunmaktadır.

+Burnunuzu Kapatarak "nnnnn" Sesini Çıkaramayacağınızı Biliy Musunuz?

+Alışveriş arabaları ve sepetleri daha çok şey satın almanız için büyük yapılmıştır. Yapılan deneyler boyutu iki katına çıkarınca tüketimin yüzde 19 arttığını ortaya koymuştur.

+Asansörlere ayna konmasının birincil sebebi, kravatınızı ya da saçınızı düzeltin diye değil; kapıyı açınca kabinin yerinde olduğunu görün diyedir.

+İneklerin en iyi arkadaşları vardır ve onlardan uzaklaştırıldıklarında stres yaşarlar.

+Geceleri sabaha göre 1 cm daha kısa olursunuz.

+Pulp Fiction filminde tüm saatler 04.20'yi gösterir.

+ Yaklaşık Olarak 18 Bin Alem Vardır

+Köpek Balıkları 1 Milyon Damla Suyun İçinde Bir Damla Kanın Kokusunu Algılayabilirler.

+Karaoke kelimesi kara orkestranın kısaltılmasıdır. Kara ise Japonca'da boş demektir.

+Dünyanın En Büyük 10 Limanının 7 si Çin De Bulunuyor.

+Karadul Örümceği Erkeğiyle Çiftleştikten Sonra Onu Yer Bu Yüzden Ona Karadul Denmiştir.

İLGİNÇ BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin