KARIŞIK BİLGİLER 2

336 4 0
                                    

+ Alışveriş arabaları ve sepetleri daha çok şey satın almanız için büyük yapılmıştır. Yapılan deneyler boyutu iki katına çıkarınca tüketimin yüzde 19 arttığını ortaya koymuştur.

+ Almanya'da bir grup hırsız, 5 ton ağırlığında nutella çalmıştır.

+ Altındaki maksimum ayar 24'tür, saf altın ayarıdır. Hangi ayardaki altının ne kadar saf altın içerdiğini bulmak için ayar, 24'e bölünür. Örnek; 18 ayarı 24'e bölerseniz 0,75 bulursunuz. Bu da demektir ki 18 ayar altının içindeki saf altın miktarı yüzde 75'tir (geri kalan yüzde 25'i genelde gümüş veya bakırdır)

+ Amerikalı siyah erkeklerin hapse girme ihtimali, yüzde 33.

+ Araştırmalar obez çocukların matematik becerilerinin daha zayıf olduğunu gösteriyor.

+ Araştırmaya Göre Günümüzde Yaşayan Her 10 İnsandan 7'si Hoşlandığı İnsana Kötü Davranarak Dikkat Çekmeye Çalışıyor.

+ Arkeologlar Tarafından İsviçre"de Bulunan En Eski Ayak İzi 5.200 Yaşındadır.

+ Aşık Olduğumuzda Beynimiz "phenylethylamine" Üretir. Bu Kalp Atışınızı Hızlandırır Ve Sizi Mutlu Yapar. Bu Kimyasal Madde Çikolatada Da Vardır.

+ Aşk kelimesi, Arapça aşekadan gelir. Aşeka, bir ağacı saran, besinini ağaçtan alan ve zaman içinde ağacı kurutarak öldüren sarmaşığa denir.

+ Bakteriler Hücrelerin 10 Katı Kadardır.

+ Bal Bozulmayan Tek Gıdadır..(Fakat Eğer Doğal Bal Değilse Bozulabilir)

+ Bal Güneş Görmediği Sürece Asla Bozulmaz.

+ Başımızı hiç ara vermeden bir duvara vurduğumuzda bir saatte 150 kalorilik enerji tüketebiliriz.

+ Bifteğin Parlama Nedeni, Hayvanın Ot İle Beslenmesidir.

+ Biliyormusunuz Önceden Deprem Olunca İnsanlar Başlarını Sallıyorlarmış ...ve Kurtulacaklarını İddia Ediyorlarmış Ama Kurtulan Olmamış.

+ Bir Amerikan doları banknotunun ortalama ömrü 18 ay.

+ Bir bardağı yarısına kadar suyla doldursanız bile bardağın yarısı boş diyemezsiniz; en azından teknik olarak... Zira bardağın kalan yarısı da havayla doludur.

+ Bir Bardak Kola İçtiğiniz Zaman Günlük Almanız Gereken Şekerin 60 Katını Alırsınız.

İLGİNÇ BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin