Merve kocaman açık ağzıyla yanıma geldi.
"Onur bunu sona gönderdi" diyip elindeki poşeti bana verdi. Fark ettirmemeye çalışsa da bana çok sinirliydi çünkü 0 Onur'a sırılsıklam aşık.
O sırada telefonuma mesaj geldi. Onur'dan gelmiş. "Çikolata da aldım umarım bunu seviyorsundur"
SEVİYORUM TABİ Ki BEN SENİN SEVDİĞİN HER ŞEYİ SEVERİM ZATEN BEBEĞİM.
"Evet teşekkür ederim"
"Sevindim"
Dur cevap vermiyim de havam olsun asdasdasd
Gizem geldi şimdi de. Olum gitseniz bi ya rahat rahat Onur'a olan aşkımı düşünüp onun aldığı patlamış mısırı yiyip yemiyeceğime karar veriyim.
"Onur mu getirdi onu ?" Gülümsuyor.
Benim gülümsemem lazım kızım ONU BANA GETIRDI TAMAM MI UZAK DUR EN IYI ARKADAŞ BAŞKA ONUR BAŞKA.
"Evet çok şirin değil mi ? Dur söyleme. BILIYORUM."
"Salak yesene şunu, ben de aradan oylanıyım."
Tekme attım haketti çünkü. "Yiyim dimi lan ?"
"La açım hadi ya sen yiceksin ya da ben. Kolay yoldan karnını doyurursun."
"ÖKÜZ !"
"OHA ÇİKOLATA DA MI ALMIŞ !"
"Bağırma salak yurttayız. Gel yanıma yat. Ecenin pikesini sarkıtırız hehehehheheh"
Tabi Gizem hiç ikiletir mi hemen yanıma oturdu. Içim yanarak mısırı açtım. Yedik ve Onurun beni aradığını söyledim. Gizem çığlık attı ben de attım. Yan odadan geldiler ders çalısıyolarmış sessiz olucakmısız. Tamam dedik ama cıglık atmaya devam edicem ahhahah
Ne var hakkım benim kustum ben. Bugün hastayım.
AYRICA ONUR (muhtemelen) BENDEN HOŞLANIYOR BEN KESINLIKLE BI PRENSESIM ARTIK.
Ertesi gün Onur okulda yanıma geldi. Sırama oturdu. O yüzden Gizem teneffüslerde kendine oturucak başka bi yer bulmak zorunda kaldı.
Aman işi ne en iyi arkadaşlar bunun için zaten.
Neyse Onur'a dönelim. Onur yanıma geldi konuştukbana derslerinden falan bahsetti. Futbola nasıl başladığını anlattı çok iyi futbol oynar. Bi de bugün kusup kusmayacağımı sordu. Sonra da kahkaha attı.
LAN KAHKAHA ATMA ÖYLE BAŞKALARI DA SANA AŞIK FALAN OLUR ŞEY EDERIM BEN. KATIL ETME BENI COCUK! ADAM OL DIYOSAM ADAM OLACAKSIN. EVININ ADAMI GÖKSUNUN PRENSI OLUCAKSIN.
Abi çok tatlı laaaan....
Okul çıkışında beni yurda bıraktı. Aaaa ama şansa bakın ki bugün çarşamba. Çarşı iznimiz var yani. Bu yüzden bana dışarıya çıkmayı teklif etmesini bekledim ama etmedi.
AYI MADEM BU KADAR TATLISIN DIŞARI ÇIKMAMAYI TEKLIF ETMEYI DE BILECEKSIN.
Bu yüzden ben teklif ettim.
"Onuuur dışarı çıkalım mııı hani bugün izin günüm ya."
"Olur."
"Çantamı bırakmasam da olur gidelim hadi."
Elimi tuttu ve beni arkasından çekerek okuldan çıkardı. Arkadaşlarını gördü bi de onlarla konuşucak diye çok korktum ama sadece başıyla selam verdi sonra Kadıköye gittik Burger Kingde oturduk o bana baktı sonra ben ona baktım sonra ben hatırladım ki yarım saat sonra yine yurtta olmalıyım o yüzden kalktık. Okul bahçesine girmeden beni kolumdan tuttu ve bi köşede bana sarıldı. Ama sevgili gibi mi yoksa kankito gibi mi sarıldık anlayamadım. Ta ki saçlarımı sol omzumda toplayım burnunu boynuma yerleştirene kadar. Sonra boynumu öpmeye başladı ve ordan yanağıma geçti. En son da dudaklarımı öpmeye başladı. Onurun bunu yapacağını hiç düşünmemiştim. Yani tabi ki benden hoşlanmış olmalıydı ama ABI ÇOK GÜZEL ÖPÜŞÜYO LAN.
Ay galiba ben aşık oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Mozzarella
Teen FictionHani kaşar peynir ya, mozzarella da peynir. O benzerlikten şey ettim ben. Beni terbiyesiz sanmayın yani acayip terbiyeli biri değilim ama bayramlarda el öperim. Şey yorum da yazar mısınıız, fikirlerinizi öğrenmek istiyoruum. Ayrıca sizi seviyom bana...