Kapitel 7

33 3 2
                                    

Ja Nicklas jeg vil meget gerne komme sammen! Jeg vidste ikke rigtig hvad andre ville sige til det, men hallo det var vel mig der skulle vælge. Nicklas "overfaldte" mig med kram. Han så ud til at være rigtig glad, så jeg begyndte at grine lydløst. Vil du ikke spise med sagde Nicklas? Desværre Nicklas jeg skal hjem og lave lektier. Jeg kunne se på Nicklas at han var trist, så jeg sagde bare at vi kunne gøre det imorgen. Self du er altid velkommen! Sagde Nicklas. Jeg gik hjem, og kom til min hoveddør. Jeg vidste at jeg ville få en ordentlig skideballe (staves) så jeg vidste ikke helt om jeg ville gå indenfor. Jeg tog mod til mig og gik ind af døren. Det første min mor spurgte om var hvorfor jeg ikke kom hjem efter skole. Jeg sagde at jeg havde været hjemme ved Nicklas. Min mor hørte faktisk ikke efter så jeg valgte bare at gå op på mit værelse. Da jeg var kommet halvvejs op af trappen stoppede min mor mig. Clara du skal altså sige hvis du tar nogen steder hen. Okay? Ja ja, og mor jeg spiser hos Nicklas imorgen. Nej Clara farmor kommer på besøg. Sikkert. Jeg spiser stadig hos Nicklas. Efter jeg sagde det løb jeg op på mit værelse. Hvorfor skulle mødre også være så irreterende? (Staves) En ting er ihvertfald sikkert jeg spiser hos Nicklas imorgen.....

Heysa alle sammen
Undskyld for at det er så lang tid siden jeg sidst lagde et kapitel op
Håber det går
Nu kommer der ihvertfald et nyt op
Håber i kan lide det
Tak til jeg der læser,stemmer og liker
Det er da super fedt
Jeg har ikke rigtig skrevet så meget fordi jeg har været løbet tør før idéer
Så hvis i har noget i gerne vil have med i historien
Så skriv privat eller i kommentaren👍
Så må i have en rigtig god aften/morgen/dag
Og så ses vi måske en eller anden dag😘

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 15, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Hvem er den rette for mig?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora