Intuneric sau lumina...?

29 4 0
                                    

Ce este intunericul pentru tine? Ce simti cand te gandesti la intuneric? Ce sti tu despre el? Dar despre lumină?

Ce este întunericul? Face acesta parte din noi? Din viața noastră? Din sufletele noastre? Sau noi facem parte din el?
La ce te gândesti când spui "întuneric"?
La bezna nopții?
La un suflet...?
La ură? Durere?
La demoni?
La moarte?
La chin si agonie?
La lipsa de lumină?
La singurătate?
La ce?

Ştiți ce este ciudat? Că lumina nu ar putea exista fără întuneric...
Acesta îți inspiră teamă, neliniste,nesiguranță? Sau atunci când esti înconjurat de întuneric te simți in lumea ta? Te afectează invre-un fel?

Întunericul exterior doar îți schimba starea de spirit...insa cel interior...e ca un labirint unde oricine se poate pierde oricând. Schimbă persoana ce il posedă, îi schimbă gândirea şi comportamentul.
Cea mai mare greseala a unei persoane e sa judece si sa critice un suflet întunecat...căci persoana ce il deține ar putea fi un înger căzut din rai...un loc în care...poate încă n.a ajuns cel ce.a judecat...şi nu ştie când sau dacă va mai ajunge vreodată.
*Nu vreau sa rănesc,dar gândesc logic.*

Te.ai gândit vre.o dată că întunericul ar putea lumina mintea cuiva?

Lumina ce este?
Lumina face întotdeauna bine? Chiar şi atunci când orbeste?
Lumina te ridică şi îți dă speranță....dar prea multa te.ar împinge spre infern...

Lumina purifică şi încălzește inimi...dar este mereu bântuită de umbre....până şi el...dulcele soare. ....seara apune,nu?

Eu cred ca drumul de la mijloc e cel mai comod...îți oferă posibilitatea de a privii prin întuneric...si de a te putea bucura de căldură.
Un suflet ce a trecut granița cu întunericul poate fi recuperat doar cu căldura unei inimi pure şi luminate.

*Sper ca a iesit ok...si nu o sa va dau impresia ca sunt o ciudata. ...mersi ca ati citit. Puteti lăsa in comentarii idei si propuneri pentru subiecte, voi scrie un capitol cu cea mai interesanta*

Gandurile unui psihopat perfect normalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum