Cum este un om orb?...
Este o persoana care din probleme oculare, nu mai vede,pe scurt.Eh...oare chiar asa e? Sa fim seriosi...cineva care ar fi capabil sa înțeleagă doar atât...asa ar spune. :))) dar nu.i doar atat nici pe dracu.
Sa fi orb inseamna sa nu vezi,da....dar...
Poți vedea numai cu ochii?
Ce poți vedea cu ei? Doar cu ei?
Dar ce poți vedea fără ei?~Sa va dau un exemplu....un telescop :)))
E un tub nenorocit prin care vezi. O rola de hartie goală, cartonul,tubul acela, poate fi un telescop?
Pentru un copil mic,si plictisit...da
Insa...pentru cineva...care poate privii dincolo de aparente, NU!
Nenorocitul ala de telescop are o lupa care mareste cu ajutorul unor mecanisme complicate, toate asamblate intr.un tub...un cilindru (chit ca este metalic, si special pentru asa ceva...da. este ceva special, ceva ce nu poate fi un oarecare carton care tine hârtia igienica)~Eh...asa si cu orbii.
Orbii care nu vad din cauza unor probleme: de sanatate, de prostie, de insuficiență neuronica, sau lipsa unor persoane care sa le extindă cunostintele si sa le provoace curiozitatea...(sunt cazuri compet diferite, insa mi.ar parea rau sa le gasesc pe toate la o singura persoana,mi.ar fi mila ea)
Scuze si motive pot fi cu miile...dar asa "suntem noi creați"...si...asa suntem lăsați :)))))))Insa ce facem cu cei ce pot vedea dincolo de aparente?
Dincolo de intuneric si lumina?
Dincolo de simplitate lucrurilor...Si a lenei care dăinuie printre sufletele sarmanilor oameni...Si ii învăluie in neștiință => prostie
:) si sa stiti ca nu râd...adică...pe bune...cine ar rade daca s.ar gandii la un struț pierdut intr.un oras...Si speriat...de care nu are nimeni grija (cica) si care isi ascunde capul in pământ de teama....sau mai corect sa zic ciment,asfalt,beton....:))))) jur...cum sa rad :3 nu e ca si cum ar muri de prost după :> :))Sa revenim...ce facem "noi oameni" cu cei care sunt capabili sa vadă mai departe de orice, de toate? Chiar daca nu mai au ochii...sau acestia sunt orbi pe bune. (Atunci cand "ochii iti sunt luati" alte simțuri se dezvolta fantastic, pot deveni niste oameni mai extraordinari decat cei ce vad. Fara o mână,fara un picior,fara un rinichi mai poate traii....dar fara vedere...e ca si cum viata ta de dinainte orbeste, dispare,moare, iar tu rămâi inchis intr.un coșciug si nu mai vezi niciodată lumina zilei. E ca si cum..trebuie sa trăiesti mort.)
Ce facem cu ei? Ce le facem?
O s.o spun cat pot de frumos..."ne" batem joc de ei...le chinuim sufletele...il criticăm si judecăm...PENTRU CA NU MAI AU, UN NENOROCIT DE ORGAN PE CARE NOI IN AVEM...SI IN SCHIMB SUNT CU MULT MAI INTELIGENȚI DECAT NOI...AU ALTE SIMTURI MAI DEZVOLTATE...SI "VĂD" MAI BINE DECAT CEILALȚI (cam atât cu cei care au probleme...Si totusi sunt mai buni. Dar stați linistiti...nu 100% din orbi sunt asa. E ca si cum ai spune ca dintr.o scoala de 1-8 clase, vor iesii efectiv toți niste genii exceptionale)Eh. Si cei cu ochii care tot uri pot privii mai adânc?
Caci nu trebuie sa fi orb ca sa vezi care este adevarul,ceea ce se intampla cu adevarat, si muuulte altele...Si mai ales sa iti traduci si sa înțelegi ce se intampla in jurul tau,cu tine si in tine...
Trebuie doar sa poți gandii...sa iti poți folosii la o capacitate mai mare decat ceilalți inteligenta,neuronii, cunostintele...educația...
E mai complicat decat pare
E mai greu sa deschizi larg ochii si sa privesti in fata decat sa fi nepăsător.
Un om ce vede dincolo de viata e un om fantastic, are capabilitatea de a vedea ceva "imposibil"
Un om care vede bine, are creierul foarte bine dezvoltat si inima bine coordonată. E un om care poate duce responsabilitatea "puterilor" sale.*hehe, sper ca nu vi.sa parut prea dur. Nu uitati sa va lăsați parerea...poate chiar si sa criticați...poate :3 va multumesc ca ati citit ^^ *
CITEȘTI
Gandurile unui psihopat perfect normal
No FicciónPoate fi un psihopat..un psiholog? Poate un om logic sa fie atat de ilogiic? Poate un nebun sa fie considerat perfect normal? Poate un demon sa fie numit inger? Normal ca se poate. Totul este posibil :3 *app "cartea" nu va avea legătură intre capito...