Ce inseamna sa te indragostesti?
Oare ar putea exista o definitie a iubirii?
Cat poate agonisi un suflet in căutarea acesteia?
Ce face inima asta dintr.un trup de om?!?Eu cred ca dragostea o simti față de o persoana...pe care ori o cunosti perfect, si ai ajuns si sa sti ce si cum gandeste (după o perioadă de timp,normal..), ori este o persoana unica...care te.a facut sa inebunesti dintr.o privire.
Dragostea te chinuie..te învie după ce te ucide....Si te ucide iar.
Dragostea este stiinta fara nici.o logica...a unui nebun/unei nebune...perfect normal/e.
Este răspunsul pentru toate întrebările si intrebarea ce nu are raspuns.
Nu e usor sa iubesti...cel putin nu daca vrei s.o faci cu adevarat.
Iubirea inseamna devotament,acceptare,intelegere,atractie,nebunie,compromisuri,ajutor...unii îndrăgostiți...se pot privi in ochii, si sa se inteleaga reciproc,ca si cum ar fi telepatie, se simt si se atrag reciproc.
Dragostea este cea mai mare problema...Si rezolvarea tuturor problemelor.
Dragostea o simti cu toata fiinta ta...dragostea iti da aripi sa zbori...Si tot ea ti.le taie.
Iti ofere incredere,dar si teama,siguranta dar si agonie.In dragoste trebuie sa faci totul si nimic. Sa te modelezi in asa fel,încât sa fi si tu,persoana de care s.a îndrăgostit celălat, dar si persoana perfecta (asta se poate dobândi reciproc, după timp, legături, zambete, ganduri) o perioada indelungata in care celalat sa vrea perfecta/ul din tine,deoarece chiar te vede si te simte perfect/a pentru el/ea....cat sa fi si tu. Dragostea pare asa de simpla....Si totusi e asa un chin..dar nu trebuie sa renunti la ea, la speranță, la iubire, la o viata...asa cum ai visat.o.
Bineînțeles ca toate acestea sunt valide...in cadrul unei iubiri cu totul si cu totul reale,adevarate...*sper ca v.a placut. Multumesc ca ați citit ^^ *
CITEȘTI
Gandurile unui psihopat perfect normal
Non-FictionPoate fi un psihopat..un psiholog? Poate un om logic sa fie atat de ilogiic? Poate un nebun sa fie considerat perfect normal? Poate un demon sa fie numit inger? Normal ca se poate. Totul este posibil :3 *app "cartea" nu va avea legătură intre capito...