del 1 Et Perfekt liv

17 2 0
                                    

Bad blood av Taylor Swift! Den passer livet til Rose!

Alt er perfekt i livet mitt akkurat nå! Ingenting kan gå galt eller?

Hei! mitt navn er Rose og dette er min dagbok, jeg skal fortelle dere om meg selv! Eller om hva som har skjedd som har gjort meg til den jeg er nå! Og dere kommer ikke til å like det!


"Hei Rose kommer over her!" ropte Jace til meg og jeg løp bort til han for å kilne med han, men han tok meg i en bjørneklem! Han luktet mint og manneparafyme, som passer han. Men i det siste så har han begynt å trekke seg unna, til og med sex! Det er ulikt han å si nei til sex, med mindre.....Nei han er ikke utro! Det kan han ikke være! Foreldrene min krangler og jeg tror de skal skille seg, men kan ikke det på grunn av meg og James! James er storebroren min, men så er mamma gravid og pappa og hun krangler om oss barna, så kanskje det perfekte livet mitt har litt problemer? Men hei jeg har verdens beste kjæreste! 

Og ingenting kan ødelegge det!?

Jeg trak meg ut av bjørneklemen og sa at jeg måtte i skapet mitt for å hente bøkene mine til timen. Jeg gikk vekk og hentet matte bøkene og gikk tilbake til Jace, jeg stoppet litt i svingen fordi jeg hørte den berømte bimboen Evelina og hørte også Jace sin stemme så ble det stille. Jeg kikket rundt hjørnet og så at de klinte lidenskapelig. OG Jace hvisket lavt til Evelina "Hun betyr ingenting for meg, fordi det gjør du". Jeg gikk rundt svinget og stoppet foran Jace som så overasket ut. "Så kanskje livet mitt ikke er perfekt lenger og siden du har finnet en ny så skal jeg gjøre en ting først!" ropte jeg på han før jeg slo til han i det pene ansiktet sånn at han startet å blø, men jeg brydde meg ikke.

Han skal ut av livet mitt, men så lett  ble det ikke!

Jace begynte å banne høyt etter at jeg hadde slått til han, men han kom bort til meg og ropte "Jeg gir faen i deg Rose, det er over! Og da mener jeg det perfekte livet ditt!" jeg ble sjokkert, dette hadde jeg ikke forventet meg i det hele tatt, fordi jeg er den som gjør han pussy! Han ser hardt på meg før han roper "Jeg vet at foreldrene dine krangler om deg og broren din!" sa han virkelig det? Til meg? Eller er jeg i et mareritt? Jeg kløp meg selv for så å finne ut at det var sant.

Alt er sant!

Jeg ser rundt oss, alle på skolen følger med! Til og med nerdene! Før jeg ser på Jace og sier "Hvorfor gjør du dette?" han ser hardt på meg før han roper "Fordi du er en hurpe som jeg er lei av! Og du tror du lever det perfekte livet, men det finnes ikke! Og jeg er skolens badboy, så jeg har et rykte! Noe som du ikke har! Vennene dine er ikke ekte de heller!" jeg ser sjokkert på han før jeg slår til han igjen og går til matte timen.

Alt er ødelagt! Livet mitt og alt det andre! Jeg har ingen venner!


*

Heldigvis så var det mat pause nå og ingen turte å prate med meg lenger, bortsett  fra vennene mine da. De så trist på meg før en av de sa  "Hva skal du gjøre nå da Rose?" jeg ser på henne før  jeg skriker "Jeg er lei av å være en good girl! Jeg skal faen meg bli en Bad girl! Jeg er lei av gutter for alltid!" skrek jeg til vennene mine før jeg løp hjem og bestemte meg for å bli en badgirl og aldri være sammen med en gutt igjen! Alt er ødelagt, hele meg og vennene mine som var der!Alt skal vekk nå er framtiden det viktigste av alt!

Ingenting kommer til å bli som før!

Jeg løp og løp hjem, men alt visste seg at det kunne bli verre, for når jeg nærmet meg hjemme så sto det en flyttebil i oppkjørselen vår. Og det bettyde bare en ting, pappa drar fra oss! For alltid, han sa at han ikke ville ha noe med oss å gjøre!

Alt er ødelagt............

Hva skal jeg gjøre nå? Jo en ting jeg skal knuse det røde glass hjertet som jeg fikk av Jace!


Hva syns dere?

Bra eller dårlig?


Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Oct 18, 2015 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Kjærlighet suger!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora