.Cap 1

47 1 0
                                    

Mă așez pe o banca în apropierea fântânii din parcul Sempione si sunt răpusă de gândurile mele ...
Mereu sunt confuza de ce părinții mei nu mă înțeleg, mai bine zis de ce nu ma intelege mama. Doar pe ea o mai am pentru ca tata era prea,,deranjat" sa aibă grija de mama , de mine și de fratele meu .A trebuit sa-si găsească o femeie de 2 lei care îl mănâncă și de sub unghii, în locul copiilor săi .Revenind la subiect, nici măcar acum nu ma trezesc din socul suferit acum jumatate de an si inca un pic, când a trebuit sa mă mut din locul meu natal doar pentru ca mama nu mai voia sa vadă locurile unde si-a petrecut amintirile cu acel om pe care ar fi trebuit sa-l numesc tata dar nici in ruptul capului nu o pot face .După ce gândurile îmi sunt spulberate de faptul ca am venit sa fac altceva decât sa mă gândesc la viață mea neînsemnată ; îmi dau cu grija jos geanta care îmi era atârnată de umar acum câteva secunde .Îmi scot cu ușurință caietul de schițe și desigur un creion .Încep sa desenez ceva dar fără sa îmi dau seama îmi zboară o foaie importanta din prezentarea următoare .
Îmi las repede agenda pe banca și fug după foaie .La un moment dat aceasta cade și văd ca este ridicata de niște mâini bărbătești .
??:e a ta ? Mă întreabă băiatul
-D...da ! Spun încercând sa mă uit la el dar neputand din cauza soarelui !
-Off.....Gabriela sunt eu , fratele tău ! Spune razand
-Oh Doamne ! Ce faci , Kevin frațioare ?spun luându - l în brațe
-Ti-am spus sa Nu-mi mai spui așa Violet! spune acesta accentuând cel de.al doilea nume al meu
-Ok...ok Ryan ! Spun dându. Mi ochii peste cap ! Acum da-mi schiță ! Spun smulgandu-i foaia din mana
-Pe bune Gabriela , după atâția ani? Spune ridicând din sprancene
-Da de ce nu ? Doar am trecut peste acel incident
-Ai trecut peste moartea celei mai bune prietene ? Spune vizibil confuz și în același timp parcă șocat
-Nu am trecut chiar....peste , adică tot mă simt vinovata ...Iti dai și tu seama ca, dacă atunci nu băgăm placa de par în priza, Lindy se plimba cu mine ...sau
...poate vorbeam pe skype ! Spun aparandu-mi lacrimi în ochii mei de un căprui intens.
-Gabriela nu mai plânge , te rog !Nu am vrut sa sune chiar asa! Spune luându - mă în brațe
??-Hei ce a pățit Gabriela ?
-Si-a amintit de Lindy! Spune Ryan vizibil trist
??-Ah Gabriela totul va fi bine te asigur ! Spune băiatul încrezător , către Gabriela .
-Merci , Lucas,ești un dulce ! Tu , Ryan și Jenny sunteți singurii care îmi sunteți alături în asemenea momente , și pentru asta va iubesc. Spun încă trista dar încercând sa schitez un zambet.
-Haide la o plimbare , poate te mai liniștești .spune lucas ușor rușinat și deja cu obrajii roșii de culoare focului
-Ok Lucas ,de ce nu?!Dacă nu te superi Ry-Ry eu plec cu el ok ?
-Nici o problema surioara ! Spune Ryan către Gabriela
*LA PLIMBARE*
*PERSPECTIVA GABRIELA*
De cinci minute de când ne plimbam , Lucas nu scoate nici un cuvânt , și în plus când m-a invitat era roșu ca focul ...oare ce sa însemne asta ?Adică nimeni nu a fost îndrăgostit de mine pana acum in ciuda faptului ca am fost atat de populara, nu ca m.as lauda, toate aceste lucruri datorandu.se faptului ca mama m-a dus la o școală de fete deoarece credea ca la o școală normala ,, nu eram în siguranță "dar noroc ca acum sunt majora , adică aproape am 19 ani.Așa revenind la subiect , încerc sa sparg tăcerea care pot sa jur ca nici cu drujba nu o puteai tăia.
-Merci ! Spun nesigura pe mine si incercand sa nu realizez un contact vizual cu el
-Pentru ce ? Întreabă Lucas nedumerit .
-Pentru ca m-ai inveselit!
-Pentru n..nimic!spune aplecandu-se , luând o floare și dandu-mi-o
-merci ! Spun și îl sărut scurt pe obraz , iar el înroșește pe loc .Dar pentru ce a fost floarea?
-Asa.... Spune dând din umeri și încă roșu.
-Mă scuzi un pic ? Spun venindu-mi o idee
-Desigur ! Spune vizibil confuz .
Ma îndrept către un stand cu popocorn și multe alte dulciuri care îmi fac cu ochiul. ..dar îi cer vânzătorului doar 2 mere glazurate.
-uitați aici domnisoara ! Spun e intizandu-mi merele .
-Mulțumesc !^-^spun dându - banii pentru ce am cumpărat iar apoi mă îndrept către banca unde l-am lăsat pe Lucas.
-Gata ?
-Da ! Poftim!^-^spun intinzandu- I mărul
-Merci Gabriela dar nu trebuia !
-Oh mai taci ! Spun dându - i un mic pumn în umăr
-Ne plimbam?
-Normal ! Spun ridicându-ma de pe banca ; iar apoi luând.o la pas .
-deci...Gabriela te-a făcut sa-ti aduci aminte de Lindy ? Spune el spărgând tăcerea așternută .
-Pai ...M-am hotărât sa fac din nou o prezentare așa ca (,) ca de obicei mi-am luat ,, ustensilele "si M-am dus pe banca mea preferata din parc, iar apoi mi-a zburat o foaie cu o schiță și Ryan a gasit-o
iar apoi a început sa tina o predica din aia cum cu toții știm ca o face, iar apoi bum mi-a venit sa plâng !
-Off Doamne ...totul va fi bine atâta timp cât eu Ryan ; Jenny și tu suntem împreună ! Spune aproape schitand un mic zambet, etalandu.si dantura perfecta
-Merci Lucas ! Spun zambind .off stai am primit un mesaj!Spun iar apoi la vederea mesajului fac ochii cât cepele.
-.....nu cred ! Spun întristandu - mă și ochi umezindu-se
-Ce s-a întâmplat ? Spune Lucas nedumerit .
-Jenny ..........

ALWAYS,THE LOVE WINSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum