cap 5

4 0 0
                                    

-Gabriela ! Ai grija ! Spune lucas trăgându.ma de mana iar fetele noastre fiind la 2-3 cm distanta.
-L..Lucas.
-Gabriela....
Buzele noastre se apropie din ce in ce mai mult pana cand simt ca raman fara respiratie, dar in acel moment ceva imi vibreaza in gentuta de pe umarul meu.
-Ahm....ahm.....iarta.ma! Spun lasand capul in pamant si scotand telefonul din geanta
*CONVORBIRE TELEFONICA*
-A...Alo?spun eu inca socata de ceea ce urma sa se intample cu 5 secunde inainte.Cine e?
-Sunt eu Ryan, vino acasa a venit mama si e urgenta de grad 40.
-Tu vorbesti serios?! Spun nervoasa, urgenta de grad 40 insemnand ca mama si.a gasit un barbat de 40 de ani.
-Am fost eu neserios vreodata in legatura cu subiectul asta?!
-Nu! Hai ca vin in 5 minute.
*INCHEIERE CONVORBIRE *
-Lucas ,imi pare rau dar a intervenit ceva si trebuie sa ajung acasa.
-Dar......
-Scuze, papa !spun sarutandu.l scurt pe obraz si lasandu.l singur.
*PERSPECTIVA LUCAS *
Nu pot sa cred! Era sa-mi sarut dragostea vietii mele si ea ma lasa cu ochii in soare?!Dupa atatea intamplari doar atat primesc?! Oh stai linistita Gabriela ca roata se intoarce si vei vedea reversul medaliei of...of Gabriela.
*PERSPECRIVA INCHEIATA *

*ACASA LA GABRIELA SI RYAN *
*PERSPECTIVA GABRIELA*
Intru cat de repede pot in casa, incercand sa nu fac mare zgomot. In living nu era nimeni asa ca ma furisez in bucatarie, si il vad doar pe Ryan stand si uitandu.se la televizor.
-Hei Ryan. Ii spun mai apoi vazand ca el tresare dand pe jos paharul cu apa acesta spargandu.se in multe ciobulete.
-Doamne Gabriela m.ai speriat! Spune razand si luand matura sa stranga tot ce era pe jos.
-Unde e mama si hm....noul ei partener?
-La mama in camera,, ii prezinta '' casa.spune zambind foarte atragator la mine.
-ok atunci ma duc sa.mi las ghiozdanul in camera.
-stai putin gabriela! Unde ai fost atata timp?
-Ahm..am ramas la scoala pana s.a linistit ploaia.
-ok.... te...cred.spune Ryan incercand sa ma creada.
Ies din bucatarie intr.un pas grabit, trec pe langa dormitorul mamei incercand sa ignor sunetele desprinse parca din,, Fifthy shades of Grey (Cincizeci de umbre ale lui Grey)"chiar daca sunt de insuportat. Cum ii puteam spune lui Ryan?!,,Vai Ryan stii am intarziat pentru ca am ramas cu Lucas si era sa ma sarut cu el nimic mai mult ".Era prea absurd.
Intru in camera mea primitoare si primul lucru care imi vine in minte sa.l fac este sa.mi iau jurnalul si sa scriu informatii despre aproape sarutul de azi si tot ce imi poate face aceasta mama.Acum un an jumatate inainte sa se desparta de animalul ala numit tata era foarte diferita;acum ea pleaca in asa zise delegatii si de fiecare data aduce acasa un milog care nu a mai vazut o femeie in viata lui.Imi doresc ca totul sa se schimbe si sa gesec pe cineva care sa ma inteleaga. In momentul de fata singurul care ma intelege este jurnalul meu. Dupa ce termin de scris aceasta mica aventura a mea aud un mic ciocanit la usa mai apoi vazand chipul femeii care mi.a dat viata avand parul foarte ravasit datorita faptelor facute de ea anterior.
-Scumpo, haide la masa! Spune aceasta cu voce foarte obosita
-Mananc in camera!spun foarte indiferenta si incercand sa nu ma uit la chipul ei care acum ma dezgusta.
-Haide scumpetea mea, te rog frumos!
-NU VREAU !ii spun trantind cu jurnalul de pat
-bine scumpo iti voi aduce mancare aici, poate asa esti mai fericita!
-Multumesc !spun regretand foarte putin cuvintele spuse acum cateva secunde.
Inchide usa mai apoi auzindu.i tocurile sale atingand rasunator podeaua din lemn de nuc.
*PESTE O ORA *
Tocmai ce am terminat de facut temele pentru colegiu,iar mai apoi imi iau partiturile dim gentuta sperand ca nu s-au udat. Maine trebuie sa repet cu Lucas ,cei din grupul de canto mergand doar la primele 3 ore mai apoi plecand deoarece noi nu mai avem nevoie de orele de sport sau desen.
*DIMINEATA *
Razele firave ale soarelui refuza sa-si faca aparitia astazi prin draperiile mele asa ca decid sa-mi aprind lampa de pe noptiera.Ma scol sfios din pat atingand podeaua parca facuta din gheata si ma indrept catre dulapul meu plin cu haine care mai de care mai colorate.imi iau o pereche de blugi albi, o camasuta mai subtire deasupra careia pun un puloveras bleu-marin cu inimioare roz si imi iau in picioare conversii mei albastrii putin mai deschisi decat puloverul. Dupa ce imi fac rutina obisnuita observ ca mai aveam 40 de minute si ajung la colegiu.Astazi am hotarat sa iau autobuzul pentru ca Ryan nu s-a trezit inca asa ca, autobuz asteapta-ma ca sosesc.
*PESTE 30 MIN*
Cobor incet treptele abrupte ale autobuzului restabilindu.mi echilibrul,mai apoi inaintand catre intrarea in liceu.Intru pe holurile mari si pline de atatea persoane cu ochii atintiti pe mine.Imi scot repede orarul din ghiozdan si observ ca am ora de franceza.Ma uit la ceasul telefonului si observ ca mai sunt 10 minute pana sa inceapa ora asa ca decid sa o iau incet spre sala de cursuri. Merg ce merg si dau de......

ALWAYS,THE LOVE WINSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum