Bölüm 20

22 1 0
                                    

Medya : Emre ile Denizin dinlediği şarkı .
Radyoyu açtım. Ve en sevdiğim şarkı çıktı Emreyle beraber sölemeye başladık. Emre bana bakarak sölüyordu bende onun omzuna başımı koyarak sölüyordum . Bir saat. sonra bi eve geldik . Ormanlık alandaydı ev . Çok güzeldi . Etrafı çiceklerle doluydu .
Emre inip arabısının kapısını açtı .
- Aşkım yeni evimize hoşgeldin.
-Ne yeni evimiz mi ? Emre aşkım burası çok güzel ya .
-Sen içerisine girince daha güzel olucak.
dedi ve Emre beni kucağına aldı . Kapıyı açtı ve içeri girdik sonra yukarı çıktık .
Emre beni yatağa koydu usulca ve öpmeye başladı bende ona karşılık verdim. Kıyafetlerimi de çıkardı . Sonra birlikte olduk. Ve Emre acıktığını söledi
Bende ona yemek hazırlayabileceğimi söledim ve aşağıya indim . Mutfağa gittim mutfak acayip güzeldi . Hemen dolaptan makarnayı aldım. Tencereye su koydum onuda ocağa koydum , sonra kaynağınca makarnaları koydum ve Diğer yemeğime geçtim .
Tavaya tereyağı koydum . Yağ eriyincede tavukları koydum. . Birden arkamdan biri sarıldı. Bi baktım Emreymiş .
-Vay benim müstakbel karım. bana ne yemekler yapıyomuş .
-Karın sana makarna ve tavuk yapıyor.
-ımm Yerim ben karımın. o bana yemek yapan ellerini .
-Ya aşkım şımartma beni .
Derken makarna taştı hemen. koştum altını kıstım
.
-Ya Emre Beni lafa tuttun makarna yandı. .
-Aa ben mi lafa tuttum sende konuşmasaydın Hatun.
-Ahah ne yicez şimdi beyim bi fikrin var mı .
- Evet var hatun. pizza sölücez .
-Ne pizza mı oley .
Emre telefonuyla Pizzacıyı aradı .

Bana aşıksınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin