03.

1.9K 87 0
                                    

Szeptember 2.
Reggel az ébresztőmre keltem fel.Megint iskola.
Bár most egy kicsit jobb hisz vannak barátaim.Miután felkeltem megreggeliztem és elkezdtem a készülödést.
Fogat mostam,Felöltöztem és Sminkeltem.Majd elindultam a suli felé.
-Hey-szólított meg Samanta.-Mizu?-kérdezte.
-Szia öm nincs semmi érdekes.-mondtam.
-És Cameronnal hogy alakul?.-kérdezte.
-Sehogy hiszen csak barátok vagyunk vagy meg azok se-mondtam majd kínosan nevettem egyet.
-Ne mondj ilyeneket érzem hogy össze fogtok jönni.-mondta Sam.
-Nem fogunk összejönni mert nem szeretem és ő se szeret engem csak barátok vagyunk semmi több-mondtam egy kicsit idegesen.

-Jó oké akkor nem-mondta Sam.
-Köszönöm-mondtam majd elindultam az első órára Bioszra.Utálom a Bioszt.
Mikor beértünk a terembe egyből hátra mentem és amíg nem jött a tanár zenét hallgattam.
Éppen egy 5 Seconds Of Summer szám üvöltött a fülembe amikor érztem hogy valaki leül mellém és megérinti a vállam.
-Helló remélem nem gond hogy ideültem de imádok hátul ülni.-mondta Cameron.
-Szia nem nincs semmi én is imádok hátul ülni.mondtam és eresztettem egy halvány mosolyt.
-Egyébként hogy vagy?-kérdezte egy aranyos mosollyal.
-Jól köszönöm és te?.-kérdeztem tőle egy mosoly kiséretében.
-Jól vagyok köszönöm-mondta.
-Sziaztok Mrs.George vagyok.-köszönt tanárnő.
-Jónapot-mondta egyszerre az osztály.
Az óra egész jól telt és nem azért mert Cameron ült melletem hanem a tanárnő is iszonyatosan jó fej volt.
A többi óra hamar eltelt én pedig indultam volna haza ha Camron nem szólit le.
-Szia megyünk megint együtt?-kérdezte.
- Persze mehetünk.-mondtam majd elindultunk.
Útközben nagyon sokat beszélgettünk.Ugyérzem kezdek valamit érezni iránta.
És ez nem jó.Vagyis érzem hogy nem jó.
Mikor hazaértem felmentem a szobámba és gondolkoztam.
Amióta a többiek velem és Cam-mel foglalkoznak valahogy én is érzem hogy összeillenénk.
És ez nagyon nem jó mert lehet hogy én érzek valamit de Cam biztos nem érezz irántam semmit.
Talán majd egyszer elég erőt gyüjtök és megkérdzem.
Miután végeztem a gondolataimmal lementem enni,majd lefürödtem és elaludtam. 


Ain't Nobody☀Cameron Dallas☀Onde histórias criam vida. Descubra agora