Dwójka zakochanych dostała propozycje uczenia młodzieży na obozie. Dla nich była to oferta nie do odrzucenia. Znowu mogli się zobaczyć i robić to co kochają czyli grać i śpiewać.
- Lukey! - dziewczyna, która wróciła do swojego poprzedniego koloru włosów przytuliła się do niego.
- Charlie. - wymruczał jej do ucha. - A raczej powinienem powiedzieć panno Foster. Od dzisiaj będziemy nauczycielami. - poprawił swój pokrowiec na gitarę i przyciągnął ją do swojego boku.
- Oczywiście panie Hemmings. Chodźmy zrobić sobie kawę jak to na prawdziwych nauczycieli przystało.
- Eww nie lubię kawy, przecież wiesz. - zrobił skwaszoną miną. - Ty też jej nie lubisz.
- Masz racje. Herbata?
- Herbata. - przytaknął i zniknęli w domku dla opiekunów obozu.
*
Tym razem zakochani siedzieli na plaży. Ktoś zajął "ich" miejsce na pomoście. Wyglądało to jakby oni kilka lat wcześniej.
- To słodkie. - skomentowała Charlie opierając się o ramie blondyna. Jako opiekunowie raczej nie powinni dopuścić do tego, aby ich podopieczni siedzieli w nocy na pomoście. Tym bardziej, że byli z grupy tych najmłodszych. Ale uznali, że sami to przechodzili i nie fajnie byłoby im przerywać.
- Charlie? - zapytał Luke trzymając ją za dłoń i klękając pomiędzy jej nogami.
- Huh?
- Uczynisz mnie najszczęśliwszym facetem i zostaniesz moją żoną? - z kieszeni spodni wyciągnął czerwone pudełeczko i otworzył je.
- Um.. Luke.. Tak! Tak! Oczywiście! - zapiszczała i rzuciła się na niego. Objęła jego szyję i zaczęła całować po całej twarzy. Blondyn nie spodziewał się tego i zdezorientowany upadł na plecy. Objął swoją, już od teraz, narzeczoną i złączył ich usta.
- Kocham cię.
- Ja ciebie też kocham, Lukey.
"Miłość nie musi być idealna. Wystarczy, żeby była prawdziwa."
__________________
Zaręczyny aww >>>>
Jezu to ostatni rozdział *płacząca emoji*
Jutro postaram się napisać epilog, chociaż nie obiecuję, bo nie lubię pisać zakończeń ;-;
Nie wiem czy wiecie, ale na moim profilu znajdziecie nowe ff Perfect o Harry'm Styles'ie ;) Serdecznie na nie zapraszam!
Mile widziane komentarze xx
CZYTASZ
Camp Love | l.h
RandomHistoria dwójki nastolatków, którzy poznają się na obozie i zakochują w sobie do nieprzytomności. "Nastoletnia miłość jest najpiękniejsza i najszczersza. Tej drugiej osobie nie zależy na twoim aucie lub karcie kredytowej."