♥Chorong dah berada di dalam kereta. Punyalah laju dia berlari tadi. Sejak bila dia jadi penakut pun tahu. Lagi menyampah bila dia dah mula malu² dengan Taehyung.Eww,so girlish!
Tiba-tiba tingkap kereta diketuk beberapa kali.Chorong menoleh dan...
Chorong:Argh!!Babi jadian!!!*high note**histeria*
Taehyung gelak dengan muka masih tertekap kemas di cermin tingkap.
Chorong yang masih dalam keadaan terkejut terus hilang akal.Chorong:*buka tingkap**tarik Taehyung**tarik rambut Taehyung*
Taehyung:Yah,noona!Sakitlah!! *tersepit dekat tingkap*Chorong:Takutkan aku lagi?!Punyalah hodoh tahap abadi dan hakiki muka kau tadi!Boleh dapat nightmare aku malam ni!
Taehyung:Gurau je kan?!Alah²,noona mianhe.Jebal,sakitlah!Akanku indahkan mimpimu malam ni wahai kekasih halalku.*mencarut**hingus meleleh*Kali ni turn Taehyung yang histeria.
Chorong dah penat.Dilepaskan rambut Taehyung lalu dia bersandar di tempat duduk.Chorong:Dahlah,jom pergi!
Taehyung:Nae².*masuk kereta lalu tingkap*
Chorong:Hoi,lalu pintu sanalah!
Taehyung:Alang² noona dah bagi jalan shortcut,lalu jelah.*selamba*Taehyung:*terpegang peha Chorong* *pandang Chorong**blushing*
Chorong:Ada juga yang makan penampar ni.-_- Apa pandang²?
Palliwa!*tolak Taehyung ke tempat pemandu sebelah*
Taehyung:*terhempas*XDChorong betulkan rambut,baju,seluar dan lap peluh.Serupa baru lepas buka gelanggang wwe.Tingkap ditutup.
Taehyung hidupkan enjin kereta.Taehyung:Noona,kita nak pergi mana?
Chorong:Pergi tamanlah.
Taehyung:Yahoo!*bersorak*Bagus cadangan tu,saeng pun dah lama tak main gelongsor.Woo~~~ *serabaikan rambut Chorong**gelak*
Chorong:Balas dendam nampak?-_-Taehyung hanya tersengih dan kereta mula dipandu.Dalam diam Chorong suka dengan apa yang Taehyung buat tadi.
Lagu Fun Boys berkumandang. Taehyung bagaikan dirasuk.Kepala digoyang depan,belakang,kiri,kanan, atas,bawah laju² sampai terhantuk stereng.Taehyung menari patah pinggang.
Stereng kereta ditumbuk-tumbuk.
Buk²!Sakitnya hati Chorong mendengar bagaikan hatinya yang ditumbuk.Ceh ayat!Chorong:Yang kau beria tumbuk stereng tu dengan niat minta patah pahal?!Nak aku tolong tumbukkan guna kepala kau?!
Taehyung:Tak payah,kang tak fasal² I drive pakai tudung saji pula nanti. *mak jemah*
Chorong:Silap² you yang pakai tudung saji tu.*kerek*Tiba-tiba Taehyung kelihatan resah. Chorong pelik.Apa pula masalah budak ni?
Taehyung:Noona...Fasal malam tadi, mianhe.Saeng tak tahan.Sorry eak?
Chorong:*pura-pura tidur*
Taehyung:Telinga ada warna merah!
*ayat bangla**smirk*
Chorong:*tersedu*
Taehyung:*gelak*♥Keluar saja dari kereta,Taehyung melompat bintang.Tangan didepakan lalu menghirup udara segar...
Taehyung:Pergh,tak segar wei!*nak muntah*
Chorong:Yang kau menghirup wap longkang pahal?*gelak*Taehyung:Wekk,bau macam longkang benda ni!*marah longkang**lari ke taman*
Chorong:Peliknya budak ni..-_-Taehyung dah sampai di monkey bar. Teringin pula nak bergayut di petang ini.Baru dia hendak mula bergayut, seseorang mencuitnya.Taehyung menoleh.Budak lelaki dalam lingkungan 5 tahun memandangnya.
Taehyung:*bertinggung*Kyeopta! Nama apa?*cubit pipi budak*
???:Jimin.
Taehyung:Haha!Patut muka macam familiar je!*gelak guling²*Jimin:Abang pelik,kalau nak berguling dekat tepilah.Saya nak main benda ni.*cekak pinggang*
Taehyung:Amboi,budak kecik ni. *cekak pinggang*Katik macam penguin,mampu ke?
YOU ARE READING
Byuntae But Idiot!
FanfictionMuka dan perangai seiring innocent tapi di dalam innocent itu,tersembunyi byuntaenya. Bak kata pepatah itali,jangan disangka lopak yang tenang tak ada cacing.