The Silent

1.3K 37 11
                                    

Mulţi îmi spun că sunt prea mare pentru a mă mai juca cu păpuşile. Nu îi cred. Am o păpuşă pe nume River, iar părinţii mei se intreabă mereu de unde am luat-o. Lor nu le place de ea, spun că e urâtă şi ar trebui aruncată la gunoi. River e arsă. Părinţii mei nu mă cred niciodată când le spun că păpuşa îmi spune o mulţime de poveşti. Ei nu o pot auzi.

Mi-a povestit chiar şi cum a ajuns să fie arsă, e o poveste teribilă. Mi-a spus de vechea ei prietenă de joacă, că seamăn cu ea şi ca se distra cu ea la fel de bine ca şi cu mine. Am intrebat-o pe River de ce nu se mai joacă cu acea fetiţă, iar ea mi-a spus ca acum doarme pentru că a fost obosită după ce s-a jucat cu River şi a scăpat-o în foc. Sper ca fetiţa aceea să doarmă bine în acest moment. River nu are păr, i-a fost ars. Îmi pare rău pentru ea aşa că i-am făcut păr din nişte aţă neagră. Lui River i-a plăcut la nebunie.

26 Mai, 14:15

Afară plouă. Eu şi cu River suntem supărate pentru că nu ne putem juca în grădină.

Pentru că e duminică părinţii sunt acasă aşa că nu putem face multă gălagie. River a spus să ne jucăm v-aţi ascunselea prin casă. River a rămas la numărătoare, iar eu îmi căutam un loc în care să mă pot ascunde. M-am băgat sub masa din bucătărie, iar acum o puteam auzi pe River şoptindu-mi numele. Mi se părea atât de amuzant când şoptea.

Faţa de maşă a început să se ridice şi o vedeam deja pe River. Am început să râd. Am auzit o plesnitură, iar în acel moment m-am speriat şi am urlat. Căzuse o vază de pe masă.

Mama a venit în bucătărie şi s-a enervat . 

River mi-a spus să-i spun mamei că e vina ei, dar mama nu m-a crezut. A spus că River e o păpuşă proastă şi stricată şi că nu e altceva decât un gunoi după care mi-a smuls-o din mână ducând-o la gunoiul din faţa casei.

Am început să plâng.  De atunci n-am mai văut-o pe River.

28 Mai, 4:20

Dormeam până când am auzit o bufnitură lângă pat. M-am ridicat în fund şi mi-am frecat ochii cu dosul mânecii. Ştiam că era River. Am întrebat-o unde a fost şi i-am spus că mi-a fost dor de ea . A spus că nu va mai pleca şi că ar trebui să mă culc la loc. Mâine merg la şcoală.

28 Mai , 7:00

M-am trezit auzind-o pe mami cum tuşeşte. M-am dus la baie şi o vedeam pe mami în faţa wc-ului vomitând, iar tati îi susţinea fruntea. Cum m-a văzut, a închis uşa băii şi mi-a spus sa mă culc la loc pentru că azi nu merg la şcoală.

Am întrebat-o pe River dacă mami vomita pentru că a făcut vreo indigestie de la cartofii prăjiţi de aseară. Ea mi-a spus că nu, vomită sânge. M-am speriat când am auzit, dar ea m-a calmat spunându-mi că în curând mami va adormi la fel ca vechea ei prietenă şi nu o să mai vomite. M-am bucurat când am auzi asta.

30 Mai , 6:20

Îl auzeam pe tati din dormitor vorbind la telefon cu buni si plângând. Îi spunea la buni să vină astăzi. Am intrebat-o pe River dacă ştie de ce plânge tati, iar ea mi-a spus ca mami a adormit. Sper că se va trezi în curând pentru că vorbisem cu ea că zilele astea vom face tort de ciocolată. Întotdeauna mami mă lasă să mănânc din ciocolată.

A trecut o oră de când tati a vorbit cu buni la telefon. Eram pregătită să merg la şcoală aşa că l-am întrebat pe tati ce face mami. El m-a privit în ochi, iar pe obraz ii s-au prelins câteva lacrimi. Mi-a spus că doarme pentru că e obosită. Am luat-o şi pe River cu mine la şcoală. Colegii mei nu o văzuseră niciodată, dar cu siguranţă o vor adora.

Cum am ajuns la şcoală am scos-o pe River din ghiozdan. Copiii au început să râdă de ea, spunându-mi că sunt o ciudată că am aşa păpuşi pocite. De ce? De ce sunt cu toţii atât de răi? River a început să plângă şi eu la fel. Învăţătoarea a venit la mine spunându-mi să mă calmez şi să nu o mai aduc la şcoală pe River.

The Silence (În curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum