"Sunt un copil...doar un copil! Nu pot face aşa ceva...ce e locul ăsta? Ce caut aici? Mă simt legată. Nu..."
Într-un final i-am simţit mâna Luciei pe umărul meu. Părea panicată. Ah, da, doar un coşmar. Le urăsc. E două noaptea, dar eu nu mai pot adormi. M-am îndreptat către bucătărie pentru a-mi lua un pahar cu apă. Oare unde era River, încă nu a aparut. Mi se pare atât de ciudat. Oare ce pune la cale? Cred ca s-a supărat pentru că nu am bagat-o în seamă şi am uitat de ea.
M-am întors în cameră sorbind din paharul cu apă. Lucia nu mai era trează. Era înfăşurată în pătura ei cu elefanţi roz, stând cu spatele la mine. Mi-e dor de River. Mi-a promis săptămâna trecută că nu o să mai plece aşa... Mi-e teamă.
M-am întors cu faţa către Lucia care se pare că nu mai dormea. Se mişca uşor, chiar dacă era încă cu spatele la mine.
Am întrebat-o dacă ii se pare normal cum dispare River şi dacă a disparut prietena ei imaginară aşa vreodată. Am aşteptat câteva momente să-mi răspundă. A încetat să se mai mişte aşa că am crezut că adormise. Am pus mâna pe ea şi am vrut să o întorc. În acel moment am simţit ceva atingându-mi faţa. Am încremenit ne mai putând să scot vreun sunet sau să fac vreo mişcare. Atunci am auzit-o pe River şoptindu-mi numele şi m-am relaxat. Mi-a spus să nu o întorc pe Lucia pentru că ea acum doarme alături de mami şi nu ar trebui să o deranjez. M-am întors către River cu ochii închişi de la somnul care mă cuprinse. Când am deschis ochii ca s-o privesc pe River m-am speriat de moarte. Era acoperită aproape în întregime de ... sânge. Lichidul stacojiu ii se prelingea de pe micuţele picioare pe covorul bej deschis. Rânjea extrem de straniu la mine respirând sacadat. M-am întors încet către Lucia sperând că am un coşmar. În acel moment tot ce-mi doream era ca asta să fie un coşmar urâţ de tot şi să mă trezesc. Am prins-o pe Lucia de umar auzind-o pe River cum şoptea cântând unul dintre cele mai stranii cântece de leagăn ..
"inel în jurul lui Rosie
buzunarul plin de flori...
cenușă...cenușă
cădem toți în jos..
inel în jurul Rosie
Ce crezi că putem face
pentru a lupta împotriva întunericului
în care ne vom îneca....
inel în jurul Rosie
acest lucru rău mă cunoaşte
cele pierdute din jurul meu...
Eu nu pot cădea...Eu nu pot cădea..Eu nu pot cădea"
A început să repete ultimele cuvinte , iar şi iar... Tremuram de frică aşa că am smuls-o pe Lucia din poziţia în care era aşezată , întorcând-o cu faţa către mine. Eram îngrozită..parcă nu mai era ea. O mare parte din părul ei blond îi era smulsă , lăsând la iveala carnea vie . Peste era aşezat părul făcut de mine din aţe pentru River , iar de sub el încă se scurgea sângele umplând perna cea alba de sub capul Luciei . Faţa îi era complet distrusă. Nasul îi era aproape dezlipit de faţă atârnând pe-o parte . Buza inferioară îi era despicata complet până în bărbie lăsându-i la iveală maxilarul . Am descoperit-o complet. Bluza cea roz cu Barbie îi era sfâşiată , iar burta îi era aproape despicată . Osul din cotul mâinii drepte îi era ieşit pe dinafară , iar mâna întoarsă complet . M-am uitat către tălpi...ambele călcâie îi erau întoarse invers , iar degetele de la picioare nu mai erau . Mi-am întors privirea către faţa ei . Dintr-o dată şi-a deschis unul din ochi , apoi pe celalalt privindu-mă disperată. Trăia . Încă trăia ! A început brusc să-şi mişte ochii , privind în toate direcţiile. A scos un singur chiţăit. M-a privit din nou direct în ochi. O lacrimă ii s-a prelins pe obraz , apoi a inchis strans ochii şi a scos un geamăt silenţios şi sfâşietor. A încetat din respiraţia greoaie , iar corpul ii s-a relaxat. River mă minţise..ea nu dormea cu mami.
Mi-am întors privirea către River. Ea rânjea încă înfiorător , plină de sânge . A tras aer , apoi când a dat să-l răsufle , în jurul nărilor de "plastic" ii s-a format o bulă de sânge care atunci când s-a spart m-a împroşcat pe întreaga faţă . Am început să urlu disperată. M-am ridicat de jos şi am luat-o la fugă spre uşa din spate a bucătăriei. Abea aşteptam să ajung în curte şi ...
- Amber? Ce faci acolo?
-Îţi explic mai târziu. Lasă-mă puţin singură .
Abea aşteptam să ajung în curte şi încă o auzeam pe River cântând acel cântec de leagăn îngrozitor ca şi când ar fi lângă mine.
"Eu nu pot cădea...Tu nu poţi scăpa!"
Versul ăsta îmi tot răsuna în minte. Eram deja în curte..da..
CITEȘTI
The Silence (În curs de editare)
HorrorChiar şi în linişte poţi desluşi multe. Stai atent şi ascultă, niciodată să nu subestimezi liniştea din jurul tău... doar pentru că tu nu o poţi auzi... nu înseamnă că nu există!