The Little Doll

371 19 9
                                    

Eram foarte supărată, dar River imi spunea să termin că în curând totul se va rezolva, iar cu toţii se vor învăţa minte.

31 Mai, 12:20

Tocmai ce ajunsesem acasă de la şcoală. Azi am vorbit cu o fetiţă pe nume Lucia, e o fetiţă tare drăguţă, cred ca acum suntem prietene. M-a invitat să dorm la ea, mai ales că astăzi este vineri. Ea nu are o păpuşă ca şi mine, dar în schimb are o prietenă imaginară. Cred că mă înţelege.

Am să-i spun lui River că în seara asta o să mergem să dormim la Lucia.

River a fost de acord cu ideea. Mai trebuie doar să vorbesc cu tati.

Tati stătea în fotoliul lui privind în gol. Când m-a vazut m-a întrebat cum de o am din nou pe River pentru că mami o aruncase la gunoi acum câteva zile. I-am spus lui tati că am găsit-o lângă pat. El mi-a spus că nu e frumos să mint şi că ar trebui să spun adevărul. Am apropiat-o pe River de urechea mea pentru a putea să-mi şoptească ceva. Tati se uita încruntat la mine. River mi-a spus să-i spun lui tati că m-am dus în curtea din faţă şi am luat-o din gunoi.

Tati nu a spus nimic. L-am întrebat dacă mă lasă să dorm la Lucia în seara asta şi a răsuflat uşurat spunându-mi că mă lasă.

River mi-a spus că tati a răsuflat uşurat pentru că acum nu trebuie să se mai gândească cum să-i aranjeze patul pentru somn al mamei fără ca eu să văd. Nu înţelegeam de ce era un secret, mami doarme şi sper să nu aibă coşmaruri.

31 Mai, 18:13

Ajunsesem acasă la Lucia. River mi-a spus că tatăl şi bunica acesteia muriseră nu cu mult timp în urmă. Am intrebat-o de unde ştie atât de multe dar mi-a spus că e un secret mare pe care nu are voie să-l spună nimănui.

Lucia a pus muzică şi am început să dansăm. Ea a spus să profităm de faptul că parinţii ei sunt plecaţi la muncă până la şapte dimineaţa. Am aşezat-o pe River pe o pernă şi am început să ţopăim. Abea dacă-mi auzeam gândurile la muzica care era în cameră. Ne-am luat nişte gustări din frigider si aproape că trebuia să urlăm ca să ne putem auzi. Era foarte distractiv. Trecuse deja o oră de când am început să ţopăim şi deja am golit două sticle cu suc. Buni îmi spunea că dacă beau mult suc o să mă doară burtica. 

Îmi amintisem de River. Am lăsat-o singură atâta timp , cred ca s-a supărat. M-am dus la perna de pe canapeaua unde o aşezasem. Nu mai era acolo aşa că m-am speriat. Lucia mi-a spus că probabil o luase la joacă prietena ei imaginară. Dar nu prea credeam că s-a întâmplat aşa. River nu obişnuieşte să se joace fără mine. Am continuat să mă joc nepăsătoare.

The Silence (În curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum