《HARRY'S P.O.V》
"Haz!!" riep Louis naar me.
"Wat!!?" ik heb erg slecht geslapen en ben dus heel chagerijnig!
"Waar heb je mijn IPhone gelaten!!?"
"What the fuck! Ik heb je IPhone niet eens aangeraakt!"
"Wel!! Hij is weg! Jij was met mij alleen thuis!"
"Oh alleen omdat ik de enige hier thuis was naast jou ben ik gelijk hoofdverdachte!?"
"Wie moet het anders gedaan hebben!?"
"Misschien jij zelf! Je slaapwandelt de laatste dagen vaak!"
En toen was hij stil.
Ik rende naar beneden om hem te helpen zoeken.
Daar stond Louis. Helemaal in paniek. "Calm down Lou! Waar had je 'm voor het laatst?"
"Uhh op de wc!" hij rende snel naar de wc.
"Kut!!!" schreeuwde hij.
"Wat nu weer?" ik liep rustig naar hem toe.
Ik trof hem aan met 1 hand in de wc pot. "Ah Lou moet dat?" ik werd er nogal misselijk van en maakte kotsgebaren.
Hij haalde zijn hand uit de pot en hielt zijn IPhone in de lugt. "Ahh das kut"
Hij smeet zijn telefoon uit het raam. "Godverdomme!!" vloekte hij in zichzelf.
"We halen wel een nieuwe" stelde ik hem gerust.
"Ja zal wel moeten" zei hij kortaf.
Ik had echt geen zin in gesprek en begon dus over iets anders. "Hoelaat komen Jackie, Jessica en Julia?"
"Ja weet ik veel! Straks" zei hij licht geïrriteerd.
"Hmm oke. Als je me zoekt ik ben me omkleden."
"Oke"
Ik liep naar boven om me om te kleden. Ik stond voor mijn kast en griste een jeans en een shirt en mijn jacket uit. "Niall, Liam, Zayn opstaan!!! De meiden komen zo!" ik ramde tegen de deuren aan. "Ugh....waarom zo vroeg?" vroeg Niall moody.
"Het zijn de meiden." ze zijn altijd zo vroeg bij ons. Jessica is een ochtendmens. Julia niet en Jackie krijg je niet makkelijk uit bed. Dankzij Jessica zijn ze vaak vroeg.
"Harry!!! Hou alsjeblieft je bek!" schreeuwde Liam chagerijnig. Nou die is ook geen ochtendmens.Al voordat ik daar antwoord op kon geven ging de bel al.
"Louis doe open!!" brulde ik. Wat hebben we toch met schreeuwen in de ochtend?
"Nee doe lekker zelf! Ik zoek mijn reserve telefoon!!"
Ik slofte naar beneden en deed de deur open. "Hee" zei ik.
"He" zei Jackie slaperig.
"Hey" zeiden Jessica en Julia opgewekt. Sinds wanneer is Julia een ochtendmens?
Ze liepen naar binnen. Jackie gaf me een slappe knuffel. Logisch het is vroeg.
"Hee Lou" zei ze. "Hai" zei hij busy.
"Wat is er?" vroeg ze. "Shh. Zijn IPhone is in de wc gevallen." zei ik.
"Hij is niet gevallen! Iemand heeft het er in gegooid!!" zei hij kwaad.
Ik zag Niall al aankomen nog in zijn pyjama. "Hee Jackie" zei hij wat minder moody.
"Hey" ze liep naar hem toe en gaf hem een zwakke knuffel.
"Hey Jul" hij liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. "Jess" hij knuffelde haar ook.
Oh nee het gezeik kan beginnen. Als Liam chagi is, is hij erg chagi. Ik zag hem al aankomen lopen. "God Damm Harry!!" zei hij boos.
"He meiden." zei hij. Daarna liep hij terug de trap op.
"Je kan me vinden op de bank" zei Jackie. Ze plofte languit op de bank. "Laat mij ook liggen" zei Niall. Hij sprong op Jackie. "Niall!! Kutlul hahah" ze barstten in lachen uit.
----
Ik weet 't het is nu nog niet spannend. Komt wel :)
-XXX- Sillie x
JE LEEST
Prison Breaker [ON HOLD]
Fanfiction"HARRY!!" schreeuwde een bekende stem. Betrapt! Met een ruk draaide ik me om. Niall stond in de deuropening. "WAT HEB JE GEDAAN!?" zei hij van angst. "Ik...had geen keuze" Zijn ogen, helemaal betraand..zijn gezicht vol teleurstelling. {They will br...