H.3 "Kill Him Or I'm Gonna Do It!"

204 13 3
                                    

《HARRY'S P.O.V》

Het is al 3 dagen na dat telefoontje en ik heb het geld nog steeds niet. Hij gaat mij bellen en dan moet ik.....nee ik wil het niet.

"Nou wat willen jullie?" vroeg Liam opeens. Hij was een heel verhaal begonnen over dat nieuwe restaurant. Deels heb ik niet eens geluisterd.

"Huh? Ja ik heb geen tijd" zei Niall.

"Oke morgen?"

"Oke"

Ik hoorde mijn telefoon keihard afgaan. Ik kreeg het erg warm en mijn hart klopte als een bezetene.

"Harry, wie is dit" vroeg Niall die naar mijn telefoon kijkt. "Iemand" antwoordde ik kortaf.

"Hier" zei Niall geërgerd. Ik griste mijn mobiel uit Nialls handen.

"Met Harry" zei ik. Eerst stond ik stil, maar toen ik de stem van de man was rende ik naar mijn kamer.

"Heb je het geld?"

"Nee" zei ik, bang voor wat er nu komt.

"Ik gaf je heel veel tijd, nu moet je doen wat je moet doen"

Ik ging met mijn hand door mijn haar. Nee! Ik wil hem niet vermoorden! "Nee! Ik doe het niet"

"Styles! Je hebt geen fucking keus! Je moet! Anders..."

"Anders wat!?"

"Kom ik je persoonlijk opzoeken en vermoord jullie allemaal!"

Ik...heb geen keus. Als ik het niet doe, is hij alsnog dood en wij erbij. Wat moet ik nu..?

"Styles!?"

"Ja..."

"Doe je het!?"

".......ja........." zei ik moeilijk. Ik vermoord straks mijn beste vriend....en beland in de cel..Niemand zal mij ooit kunnen vergeven. Niemand zal ooit weten wat er eigenlijk speelt...Ik haat mijn leven!

"Mooi" zei hij en hing op.

Ik smeet mijn mobiel tegen de muur. Kut! Ik wil dit niet! Een paar tranen rollen over mijn wang. Wat moet ik doen!?

-----

Heey

Sorry dat ie zo kort is...

-XXX- FREAKING DIRECTIONER ♥

Prison Breaker [ON HOLD]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu