《HARRY'S P.O.V》
"Het spijt me" zei ik zacht.
"WAAROM DEED JE DAT!!??" schreeuwde Niall met woede en verdriet"
"Je zult het toch niet begrijpen"
"Nee vind je het gek!? Je hebt onze beste vriend vermoord!!!" zei hij vol met sarcasme. "Het spijt me, maar ik moet de politie bellen"
Ik had het kunnen verwachten. Ik liet hem bellen.
Ik stond daar maar, stil, verward.
Zonder nog even te denken, sprintte ik naar de trap omhoog.
Achter hoorde ik voetstappen die de trap opkwamen.
Ik draaide me met een ruk om. Niall kwam aanrennen. Snel rende ik verder de trap op. Stom genoeg struikelde ik bij de bovenste tree. Ik probeerde verder te gaan kruipen, maar Niall had mijn been al vast. Ik probeerde me los te wringen door hem in zijn maag te schoppen.
"FUCK HARRY!" schreeuwde hij.
Ik luisterde niet en rende naar de eerst volgende kamer. Ik smeet de deur voor Nialls gezicht dicht. "Klootzak" zei ik tegen mezelf.
Niall bonkte keihard tegen de deur. "HARRY!!!"
"IK HAD GEEN KEUS!" schreeuwde ik terug.
"WHAT THE FUCK HARRY!!!"
《NIALLS P.O.V》
Ik gaf het op en liep weer naar beneden. "Niall!" riep iemand naar me.
"Ja?"
"Kun je ons even he- FUCK!!" brulde Liam.
Ik rende snel naar hem toe. Ik zag de verwarde blikken van Liam en Zayn.
"Wat..." Liam zat geknield bij het lichaam van Louis.
"Heb...jij dit gedaan" zijn stem brak.
"Nee.." Harry is onze beste vriend. Ik wil hem niet naaien, maar op dit moment..is hij een vreemde. "Harry"
"WAT!?" de gif in zijn stem is duidelijk te merken.
"Waar is hij?" probeerde Zayn zo kalm mogelijk te zeggen.
"Boven.."
"Ik krijg die klootzak wel!" Liam stond op en rende de trap op. "Liam!!" riepen Zayn en ik bezorgd naar hem. We renden achter hem aan.
《LIAMS P.O.V》
Ik krijg die klootzak wel! Hoe durft hij!? Louis...
"HARRY!!" brulde ik door de hele verdieping.
Ik liep vol woede baar de eerste deur die ik zag. Op slot.
Ik probeerde de deur in te beuken. Zonder succes.. "HARRY!!!" Ik probeerde het nog één keer. Dit keer wel met succes. Hij keek me met een bleek gezicht aan. Ik gaf er geen aandacht aan. De woede heeft mijn lichaam overgenomen.
Met mijn vuist kwam ik vol op tegen zijn gezicht aan. Achter me hoorde Niall en Zayn aankomen. Ze probeerde me los te trekken. "Liam! Hier schiet je niks mee op" zei Zayn. "Hij verdient dit!!" zei ik woedend terug. "Hier haal je Louis niet mee terug!"
Ik rukte me los. "Bel de politie!" Niall pakte zijn mobiel en begon te bellen.
"Jullie begrijpen het niet.." zei Harry.
"PARDON!? WAT MOETEN WIJ BEGRIJPEN DAN!!? JE HEBT ONZE BESTE VRIEND VERMOORD!! KLOOTZAK!" Ik had geen controle meer over mijn stem.
"Laat maar.." zei hij.
"De politie komt eraan" lichtte Niall ons in.
Harry verroerde zich niet. Alsof hij naar de gevangenis wil.
Ik hoorde de politie al komen. Ik trapte Harry uit bed en pakte zijn handen. Met z'n vieren liepen we naar beneden.
《HARRY'S P.O.V》
Ik had dit kunnen verwachten. Ik denk niet dat ze het ooit zouden begrijpen. Niemand zou dit kunnen begrijpen.
Liam hield mijn handen stevig vast. "Verrader" fluisterde hij in mijn oren. Dat klopt. Ik heb hun verraden.
"Meneer, hier is hij" zei Niall tegen de politie man. De man deed de hanboeien om mijn polsen en duwde me in de auto. Het lijk van Louis lag onder een wit laken.
I really fucked up this time..
_________
JE LEEST
Prison Breaker [ON HOLD]
Fanfiction"HARRY!!" schreeuwde een bekende stem. Betrapt! Met een ruk draaide ik me om. Niall stond in de deuropening. "WAT HEB JE GEDAAN!?" zei hij van angst. "Ik...had geen keuze" Zijn ogen, helemaal betraand..zijn gezicht vol teleurstelling. {They will br...