Ha young POV
Hai,nama aku ha young.aku dah kahwin tapi belum ada baby lagi.ha,lagi satu yg perlu kamu tahu adalah tentang suami saya.suami saya jgn kata memg paling hensem di dunia tapi masalahnyer dia lelaki playboy nombor satu.saya pun tak tahu camne saya boleh kahwin ngan lelaki cmtu. Mula2 waktu kita dating bukan main sweet lah,kata tk nk curang la and whatever la.tapi sekarang apa,awek sini, awek sana.
Huh....apalah nasib ku lagi nnti.apa kurangnye aku?.Kai POV
Hye chagi,hmm ya awak yg tengh baca ni.nk tahu pasal saye??saye ada 2 ex-girlfriend.dua2 hot. Tapi saya dh break up dengn diorang.sebb apa??yg sorg tu pelik suka menari tengh jalan,malulah saye kalau org nmpk.yg lagi satu pula,suka marah.kalau dia marah suara dia hmm jgn kate kalah Chen EXO.kkk bye.
Namjoo POV
Rindu betol ngn oppa kai,dh lame tk jumpa dia.opps sorry,nama saya namjoo.saya girlfriend pertama kai tapi entah kenapa dia break up ngan saye.kai dh kahwin,tapi saya masih nk keluar dengn dia.kai tu playboy tula dia masih keluar ngn saye walaupun dia dh ada isteri.lagi pun isteri dia tu baik,penyabar.so apalagi,kai keluar dengn saya lagi bila2.k,annyeong.
Tiffany POV
Umm,nk tahu tentang saye...saye anak dato.lagi satu saye girlfriend kai yg paling kaya dia penah date.kai itu dh kahwin tapi kahwin ngn perempuan kampung.huhhh,kai itu hensem tapi bodoh dia tu kenape kahwin ngn pompuan cmtu kenapa bukn aku. Aku yg dh lama setia dengn dia tapi dia tinggalkn aq.errghhh,aq akan balas dendan ngan kau,hayoung sebb amik boyfriend aq!!! Hahahahahahahaahhhahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahhahaha *evil laugh*.
Krystal POV
Annyeonghaseyo, saye krystal.saye masih belajar di highschool art.lagipun saye adik kai.oppa selalu suka buli saye. Tarik rambut saye,tarik skirt saye dn buat saye terjatuh. Bukan sekali,tapi banyak Kali.hmm oppa ngn omma ada kat outstation.kalau omma appa tahu abang curang kat hayoung habislah.sebb unnie merupakan menantu kesayangan omma dn appa.
Ok,bubai..Bersambung~~^_^
√vote
√commentTHANK YOU.TOLONG KOMEN SAMA ADA CERITA INI BEST ATAU TIDAK.OK,ANNYEONG~~BUBAI
KAMU SEDANG MEMBACA
my husband is a playboy
Fiksi Penggemarcerita ini mengisahkn suami yg playboy kerana masih keluar dengn bekas² ex-girlfriendnye walaupun sudah mempunyai isteri.apakah yg terjadi dengan hubungan mereka?kekal atau tidak??.nak tahu lebih lanjut,baca.jgn lupa vote sekali.hehe readers dialu-a...