Začátek roku

825 15 0
                                    

Ráno mě probralo silne houkání mého otravného budíku. Vypla jsem ho a podivala sem se na mobil na datum. Ó můj bože já zapomněla že je 1. září a jdem do školy. Rychle jsem vylítla z postele a běžela po schodech dolů do kuchyně. Vzala jsem si 2 vajíčka, zapla sporák a dala na něj pánev s olejem, pak jsem na ní rozklepla vajíčka a uděla si volkský oko. Snědla jsem to a podívala se na hodiny.

,,Sakra! To už je sedm?!"

Rychle jsem vstala od stolu a běžela nahoru do koupelny. Tam sem si vyčistila zuby a nalíčila se řasenkou a jemně svůj obličej přejela pudrem. V 7:44 jsem vycházela z domu a mamce nechala na ledničce vzkaz. Když sem dorazila do školy rozhlédla jsem okolo sebe a uviděla svoji BFF Nikol. Rozeběhla sem se k ní a skočila jí na záda. Otočila se a začla mě výtat a zdravit. Asi po pěti minutách jsme už toho nechaly a začli si povídat, celé prázdniny jsme se totiž neviděly :(. Se zvoněním jsme vcházely do třidy a sedly si vedle sebe. Pak se otevřely dveře a tam stál neuvěřitelně sexy chlap. Myslela jsem že mi oči vypadnou z ďulků. Otočila jsem se na Nikol... byla na tom stejně. Pak se podívala na mě a první co z nás vypadlo bylo co tu děla a kde je paní Greenová (naše třídní :\). Naše otázka byla zodpovězena ve vteřině.

,,Ehm ehm. Jmenuji se Martin
Law, a jsem váš nový třídní učitel. Paní Greenová je po náročné operaci ledvin a nadále není schopna učit, proto odešla do důchodu.''

Yes!! Pomyslela jsem si a myslím že Nikol si myslí totéž.

,,Tak a abychom se seznámili, budu volat podle seznamu vaše jména a vy se mi představíte a řeknete něco o sobě a svých zájmech.'' řekl Martin

Začal vyvolávat a já z něj nemohla zpustit oči. Když řekl moje jméno nereagovala jsem. Nikol do mě jemně šťouchla a já si uvědomila že volá mě. Vstala jsem a spustila.

,,Jmenuji se Lea Martinsová, je mi 17 let, mezi mé koníčky patří keramika a malování.''

Táááák 1. Část je za mnou, doufám že se líbila a neboj te, tohle je jen takové okecávání. Brzy se to zmnění v milostnou šarvátku :)

Sexy učitelKde žijí příběhy. Začni objevovat