V neděli jsme s mamkou celej den koukaly na seriály.
******************************
Bylo pondělí ráno a já musela do školy kde uvidim svého učitele a mamky přitele...,, Jaké to štěstí"
Nechtěla jsem tam, tak jsem si zahrála své oskarové číslo v hlavní roli s migrénou a bolestí břicha. Mamka mi jako vždy uvěřila a odešla do práce.Odpoledne někdo zazvonil. Myslela jsem si že to bude pošťačka a tak šla otevřít. Za dveřmi stál Martin.
,,Ahoj Leo"
,,Ahoj"
,,Přišel jsem se zeptat jestli jsi v poho, mamka říkala že ti neni dobře, a také že se zdrží do 9ti v práci"
,,No to je super teda"
,,Taky si říkám budu tě mít jen pro sebe"
Už mě pěkně začíná s prominutím srát. Jak jako pro sebe, šáhne na mě a volám policii. Ani nevím jak a byl v domě. Nalila jsem mu minerálku a sedla si na gauč. Přisedl si.
,,Jsi krásná" pošeptal mi a dal mi ruku na koleno. Protočila jsem očima a ruku mu dala pryč. Dal jí tam znova a posouval ji výš. Nevím proč, ale nechala jsem ho. Sakra Leo vzpamatuj se je to úchyl.
Začli jsme se líbat. V pusách se odehrávala bitva jazyků a mezitím se mi dostal pod kalhoty. Začal mi hladit rozkrok, a líbat mě na krku. Vslékl si tričko a mě taky. Pomalu mi rozepínal podprsenku a pak si prohlížel moje prsa. Na pravé se přisál jak taková ta ryba v akvárku na sklo (:DD) a levé mi mačkal. V kalhotech se mu udělala dost velká boule a ja ji začla pomalu přejíždět rukama. Zavzdychal a přesunul se k mému rozkroku. Sundal mi kalhoty i s kalhotkama. Začal mi hladit klitoris a později i sát. Potom přidal prsty. Byl tak jemný. Zrychloval tempo a ja se svýjela slastí. Když přestal sundal si kalhoty a boxerky. Z kapsy vytáhl kondom a řekl:
,,Nasadíš mi ho?"
Přikývla jsem a zubama roztrhla obal od kondomu a pomalu ho rolovala na jeho vztyčené kopí.
Zasunul ho do mě až po kořen a já vykřikla. Pomalu se pohyboval tam a zpátky a pak zrychlil. Bylo to úžasné.
Po sexu jsme s osprchovali a koukali na televizi než přišla mamka.
Další kolo jsme si domluvili místo oběda zítra ve škole.
,,To už bude tvrdší Leo" řekl při odchodu.
Další část za mnou. Snad se líbí a omlouvám se za chyby.