Uběhl můj 1. Týden školy a začal i můj první víkend. Moc jsem se těšila jak si s Nikol uděláme super odpoledne v nákupáku, ale jako vždy mi mé plány zkazila mamka.
S mamkou jsme bydlely spolu v malém domečku. Táta nás opustil když mi bylo 10 a odjel do Austrálie. Mamka z toho byla celkem nešťastná, ale došlo jí, že nám je teď líp.
Jak jsem říkala tak mi překazila plán na úžasné odpoledne s Nikol.
,,Dnes nemůžeš jít s Nikol ven" řekla klidně.
,,Proč? Co jsem udělala??!"
,,Nic, ale přijde návštěva, kterou ti chci představi" řekla mamka a usmála se.
,,Tak dobře, kdo teda přijde?" zeptala jsem se.
Mamce se rozzářil obličej a řekla ,,Můj nový přitel"
Málem jsem s sebou sekla o zem, ale neřekla jsem nic. Mamka mi řekla ať si uklidím a připravím na odpoledne.
,,Sakra?! Kde mamka přišla k chlapovi? To je nějaký divný, takhle najednou." No nic udělala jsem co chtěla a lehla jsem si na postel.
Okolo dvou hodin odpoledne někdo zazvonil. Mamka stála u plotny a volala na mě ať jdu otevřít.
Když jsem se došoupala v halence a černých legínách dolů, mamka si mě prohlídla a popohnala mě ať se necourám, že je za dveřmi.
Otevřela jsem dveře a teď jsem s sebou vážně sekla.
U dveří byl můj sexy třídní!!!!!
Doufám že se další část libila :)
Mám pokračovat? Nenudí vás to? Napište mi do komentářů :)
Omlouvám se že je to krátké, ale mám moc úkolů :\