Zane Spinjitzu Ustalarının Büyük Kahramanıdır. O Buzun Beyaz Ninjasıdır. Onun Hikayesini Kimse Bilmiyordu."Tik Tak" Böl Bölümünde Bir Robot Olduğu Anlaşılıyordu, Başka Bir Deyişle "Nindroid" (Ninja ve Android Kelimelerinin Birleşmiş Halidir,,) Diğer Üç Ninja Gibi Zane'de Yeşil Ninjayı Korumak İçin Seçildi.
Overlord'u Alt Ettikten Sonra Öldüğünü Sanıldı Ancak Titanium Ninja Oldu.
Biyografi
Zane Dr.Julien Tarafından AğaçBoynuz Ormanı Yerinde Olan Bir Atölyede Yapıldı. Dr.Julien la Birlikte Çok Yıl Geçirdi.Ona Yemek Yapma Gibi Şeyleri Öğretti. Dr.Julien Bu Aralarda Zane'e Yol Göstermesi İçin Şahin'i Yarattı.Ve Mekanik Kuş Artık Ona Gitmesi Gereken Yolu Göstermişti.
Artık Dr.Julien'ın Yaşı İlerlemişti. Ve Ölüm Eşiğindeyken Dr.Julien Zane in Kaderine Ulaşması İçin Onu Uzak Tuttu. Daha Fazla Zamanı Kalmamışken Artık DrJulien Zane'in "Havıza Düğme" sini Kapattı. Artık Kalbi Durmuştu Ve Ölmüştü.
"Reset"ledikten Sonra Zane Dünya'ya Atıldı.Kendine İnanarak. Sensei Wu Zane'i Buzlu Bir Yerde Meditasyon Yaparken Buldu Ve Onu Yanına Aldı. Jay ve Cole ile Spinjitzu Manastır inde Eğitim e Başladı ve Buz Gücünü Ortaya Çıkardı.
Görünüm
Zane Çoğunlukla Beyaz Giyinmeyi Tercih Eder. Zane 'in Düz Açık Sarı Renkte Saçları Var. Göğsünde "Güç , Ses , Hafıza ve Espri" İçin Düğmeleri Olan Bir Kapağı Vardır. Ve Ayrıca Kolundada O Kapaklardan Vardır. 3.Sezonda Güç Kaynağı Göğsünde Bulunuyor.
Kişilik
Zane Ninjaların Arasında En Bilge ve En Ciddi Olanıdır. Kendisinde Az Bir Biçimde Espri Anlayışı Vardır. Ayrıca Sensei Wu ile Arasın da Güçlü Bir Bağ Vardır.Diğer Ninjalar Onu Tuhaf Bulurlar. Ama Hızlı Zamanla Buna Alışırlar ve Onu Böyle Kabul Ederler. Zane Nereden Geldiğini Az Hatırlar. Ninjaların Onun Ailesi Olduğunu Düşünür. Geçmişindeki Detayları İyi Hatırlayamaz. Geçmişini Öğrendiğinde ise Şok ve Depresyona Girmiştir. Sadece Onun Robotik Doğası Ona Bunu Hatırlatabildi.Babasını/Yatarıcısını Hatırladığında Dr.Julien ı Artık Babası Olarak Kabul Eder.
Silahlar ve Yetenekler
zane spinjitsuyu çok iyi yapar.Çoğunlukla Savaşta Shuriken (Ninja Yıldızı) Kullanmayı Tercih Eder. Bazı Zamanlardada Kata,Mızrak Gibi Silahları da Kullanır. Ve Buz Gücü Kanalı Olan Elemental Kılıcıda Kullanır. Titanium a Dönüştükten Sonra Güçleri Onu Titanium Ejderi Çağırmıştır.
EK AÇIKLAMALAR ;
Zane P.I.X.A.L Adında bir robotu seviyordur. Zane 3.Sezon 8.bölümde Overlorda karşı gelerek onu öldürdü ve kendisi de öldü. Ancak sonradan Titanium Ninja olarak geri canlandı. Ve Master Chen in hücresinde bağlı olarak duruyor.